Sunday, March 5, 2017

happy birthday laling..

5.3.2017
assalamualaikum

1.0 Hari ni baru betul tarikh ulang tahun kelahiran mem zino ..semalam tu memang kami sambut awal.. sebab masa tu semua anak anak available.. kakak yg kat muar pun sempat balik.. walau pun alang lewat sikit sampai.. tapi sempat juga bersama.. 

2.0 Nak tau sejak bila abah konal mem ni? sojak dio tingkatan satu lae... hehe.. osah lamo e kan.. dah di tentukan jodoh pertemuan tu kan... Sapina tau sangat la sejarah ni .. Cerita ni dah galak kali siar ulang.. so tak perlu lah di ulang lagi kan hehehe

3.0 Selamat hari lahir laling... semoga panjang umur murah rezeki dan di permudah segalo urusan... terimo kasih banyak selamo ni sudi menjadi toman hidup.. toman maso susah dan sonang .. toman becokak  hehe.. toman menoman...

4.0 Diam tak diam dah lobih 45 tahun konal.. hehe dan hidup bersamo pun dah 36 tahun.. semua dah di lalui bersamo ado maso e paneh ado maso e sejuk... kadang2 tu suam yo.. tapi alhamdulilah.. kalau terus saling hormat menghormati saling percaya mempercayai saling bertolak ansur saling maaf memaafi.. insyaalah .. kebahgian ini kekal selamo nya dengan anak2 dan cucu2 yg terus berkembang biak.. hehe..
amin..

gambar kono lah letak kan.. hehe 












SEKIAN