Sunday, May 29, 2011

surat terbuka....

Tetuan telekom
seksyen streamyx..

tuan yg bijaksana...


LINE STREAMYX KAPUT..

Dengan hormatnya saya merujuk perkara diatas.... dan tuan paham maksud saya kan...

Ok lah kalau tak paham ingin saya memberi penjelasan.. Sejak tiga hari lepas (3 hari) line streamyx di kawasan saya ni tidak berfungsi.. bermakna sudah tiga hari tuan tidak memberikan khidmat sebagaimana di janjikan.. dan selama tiga hari juga saya dan seluruh penduduk dan pelanggan streamyx tidak dapat menggunakan perkhidmatan ini...

Saya ingin kan penjelasan apa yg telah berlaku dan bila line akan pulih seperti sediakala.. tuan telah berjanji dalam sebarang keadaan akan memberikan perkhidmatan terbaik.. jangan gunakan alasan thunami di Jepun menyebabkan line tidak berfungsi kerana perkara tu dah lama berlaku... atau gempa bumi di sepanyol yg rasa saya langsung tiada kaitan....

Line internet merupakan bekalaan asas penduduk yang tidak boleh di putuskan sesuka hati sama seperti bekalan air dan elektrik hehe.. penduduk setempat sudah mula gelisah dengan ketiadaan bekalan ini.. walaupun saya ada altenatif lain untuk berinteraksi dengan rakan dan taulan... tapi line streamyx sangat sangat di perlukan di rumah ini sekarang memandangkan ada pelajar2 yg sedang bercuti sekarang ni sudah mula dalam kegelisahan...

saya percaya kecekapan pegawai pegawai tuan akan dapat mengatasi apa saja masaalah teknikal yg timbul... kami tidak bertanggung jawab sekiranya ada tindakan2 yg di luar dugaan di ambil penduduk setempat akibat ketidakselesaan ini... hehe

sekian....


25 comments:

  1. Kat hulu ni line streamyx macam biskut. Kejap ada kejap tak ada.... Sakit hati betul!

    ReplyDelete
  2. rafi....
    biar org kampong sini ambil tindakan yg patut hehe

    ReplyDelete
  3. dangarumbia..
    kat sini biasanya ok cuma sekarang ni je terus senyap..

    ReplyDelete
  4. ni hantar betul betul ke ni?....hehe

    ReplyDelete
  5. surat terbuka tuh..moga pihak telekom ambil perhatianlah ye..

    ReplyDelete
  6. hehe..sian la hai bayar bil tp 3hari dah xleh pakai.. hihi..internet penting kan uncle..so pihak yg berkaitan, sila ambil perhatian dan tindakan! :D

    ReplyDelete
  7. dulu igt pakai bb jek problem, ble dah msk streamyx baru tau... die pun cam hampeh... huhuhu

    ReplyDelete
  8. harap2 tuan yang berkenaan ado la baco surat terbuka ni..he he

    ReplyDelete
  9. streamyx pun teruk jugak ke???? ingatkan broadbnd jer buat prangai..

    ReplyDelete
  10. dia suruh tukar kepada UNIFI tu

    ReplyDelete
  11. oowwhh... so far sini ok je..

    ReplyDelete
  12. Riz..
    kalau tak berubah harus di hantar hehe

    ReplyDelete
  13. leeya..
    harap surat ini sampai ke pihak yg berkenaan..

    ReplyDelete
  14. mama..
    mana mana pun lebih kurang je..

    ReplyDelete
  15. Erna
    harap nya macam tu la.. dalam internet ni lagi cepat tersebarnya hehe

    ReplyDelete
  16. pB
    oo ye ke.. apa kelebihan nya..

    ReplyDelete
  17. Mujurlah mokcik dah belajar membiasakan diri menghadapi situasi tiada talian internet, sama cam menghadapi cabaran tiada siaran astro dulu hehehe.. walaupun sesekali gelabah gak kalau tak dapat nak berfb melalui BB hahaha...

    harap mendapat tindakan daripada pihak berkenaan la surat ni..

    ReplyDelete
  18. sekarang internet time kat opis je.. kat rumah, kembali ke zaman keperluan asas sahaja.. haha

    ReplyDelete
  19. Azwa..
    dah masuk seminggu ni.. mula membiasakan diri hehe

    ReplyDelete
  20. mrs azmi..
    saya kat rumah je kat opis segala benda di sekat hehe

    ReplyDelete
  21. Surat terbaekkkkkkkk...! hehehehe

    ReplyDelete