Monday, September 9, 2013

Taman Monumen Islam....

assalamualaikum..
semoga satu hari nanti Zino dapat sampai
ke tempat asal bangunan2 ini di bina..
Insyaallah...













































7 comments:

Kakcik said...

Seronoknya jalan-jalan. :)

aNIe said...

Abah zino...mesti kat Taman Tamaddun Islam ganu ni kan...seronok masa dpt pergi ke sana lama dahulu...

Teringin nak pergi lagi ketika kaki masih kuat ni... nak bawak anak2 tgk masjid2 mini yang cantik2 kat situ...sambil berdoa semoga akan sampai ke tmpt asalnya satu hari nanti

zino said...

Kakcik
seronok memang seronok sampai loteh berjalan hehe

zino said...

Anie

bagus juga tu sampai baca sejarah setiap bangunan yg di bina.. zino pun berharap satu hari dapat ke tempat sebenar replika tu

Tasya Dieya said...

http://aviliacollections.blogspot.com/-- jom tengok koleksi terbaru shawl dari avilia

Tasya Dieya said...

http://aviliacollections.blogspot.com/-- jom tengok koleksi terbaru shawl dari avilia

Al-Manar said...

In your 'Malaon' you were rather critical by saying " ...bukan sedikit wang rakyat yg telah di belanja utk menyediakan kemudahan ni... "

Here I sense your praise for the baeuty in what you see. That is natural. But living where the beautiful exhibits are I often express the very view as quoted above, even somewhat more severe and more vical. You acted rightly in writing your feeling. Here In am among the helpless.