Showing posts with label tidur... Show all posts
Showing posts with label tidur... Show all posts

Monday, March 9, 2009

kisah hazwan....

semalam cakap dengan hazwan.. kalau adik tidur dengan alang abah bagi se ringgit.. selama ni dia masih tidur dengan kami la.. dah besar tapi penakut nak tidur sorang.. bila dengar singgit dia dah berbelah bagi... tapi nampak macam 40 60 nak tidur dengan alang.. sebelum dia sempat pikir aku kata.. ok dua inggit..

dia terus teruja.. hehe aku memang tak berapa nak caya dia nak tidur dengan alang.. tapi rupanya dua inggit tu cukup memberi dia semangat.. dia pun pegi kacau alang kata nak tidur sama.. lepas tu aku dengar dia melalak kat atas.. aku buat dont no je lah biar je dulu..

tak lama tu senyap je.. bila aku tinjau dia dah tidur di tempat alang.. ini lah kali pertama dia tak tidur dengan kami hehe.. tak tau le boleh bertahan berapa lama.. alang pun dah balik UiTM.. ada kat rumah hujung minggu je.. bertuah le kalau dia nak tidur sorang.. pepagi tadi dia dah tanya..

"abah, mana dia? "
"mana apa?" saja buat tak paham...
"semalam abah janji 2 inggit.."

selagi aku tak bagi dia mengekor je.. hehe kena lah bagi cepat.. lepas tu aku tanya malam tadi abah dengar dia nangis kenapa?

" mama tu ajak adik tidur kat bilik, adik nak tidur dengan alang.. " sebenar nya dah teruja nak dua inggit..

la.. patut la.. mem pulak yg tak caya anak bongsu dia tu boleh tidur dengan alang hehe.. itu lah kisah adik.. malam ni nak test lagi tapi tidur sorang le pulak hehe..