Saturday, September 24, 2011

lawatan kilang

cak...


mesin utk menebuk lubang..

alat welding

sebahagian keluli utk tiang yg telah siap

sebahagian bahan keluli yg akan di fabricate...

tengok kepada saiz kilang dan bahan yg ada ..
syarikat ni di rasakan mampu melaksana kan tugas yg telah di berikan..

dua hari lepas kami berkesempatan melawat satu kilang keluli di Segamat Johor... tujuan nya utk membuat penialaian keupayaan kilang tersebu melaksanakan kerja fabrikasi besi keluli utk satu projek di KL.. projek apa tu ?? ok tunggu penguman akan datang hehe biar le dia naik dulu baru boleh update kan...

dari penialan secara visual dan temuduga dengan pihak2 yg bertanggung jawab di kilang ni pada pendapat zino mereka ni berkemampuan menunaikan tanggung jawab sebagaimana yg telah di amanahkan... saiz kilang ni berganda lebih besar dari kilang yg pernah zino lawat sebelum ni... kelengkapan dalam kilang ni pun berpadanan dengan keupayaan.. pengalaman kerja mereka juga mencukupi utk melaksanakan projek kami...

so lulus....

3 comments:

azieazah said...

Rasanya besi tu untuk dibentuk mesti di“masak” dulu, kan?

Sebab tu saya pernah dengar pekerja kilang besi, semua mesti ada parut kat tangan...

Best! Peluang melawat kilang, macam lawatan sekolah!

cHeRyNa PiReS said...

bagusla entry nieh...terasa macam karangan UPSR yang berganda matangnye! hehehe...

Aimuja Jamaluddin said...

Salam, tumpang tanya kilang ni dekat mana ya?