Friday, January 9, 2015

Ubahsuai..1/2015


Assalamualaikum. 

Dari tahun lepas sampai ke tahun ni belum juga siap lagi.. (baru masuk bulan ke tiga je pun..) harap sebelum hujung bulan ni boleh la siap.. tak larat dah dengan habuk tak larat dah dengar bunyi drill tak larat dah setiap kali balik mengemop lantai..

yang penting nanti mem puas hati.. semoga bertambah rajin la masak lepas ni hehe (memang dah rajin pun.. hehe) 

insyaallah.. mudah2an


di dalam

diluar..

7 comments:

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
Acik Erna said...

Tadi cerito dapur kan..ni macam gambar dopan yo ni..

Chekgu BaniHassim said...

hehehe...
oke lettewww...better late than never abah...

biar susah kita nak dapat, supaya kita lebih menghargai...hehe

apepun, semoga semuanya berjalan dgn lancar....

zino said...

acik erna

dah siap sok boleh tunjuk semua hehe

zino said...

chekgu banihasim

betul tu kena laj sabar dulu.. sebelum menuai hasil nya kan hehe

Kengkawan said...

Harap cepat siap..
bolehla andak dtg hahahah

anajingga said...

memang betul selagi tak siap rimas sgt kan dalam proses renovation ni..tapi bila dah siap puas hati sgt ada pemandangan baru dalam rumah :)