Sunday, January 25, 2015

Binatang lagi sayang anak...

Asaalamualaikum....

Drama hari ini...

Teringin nak pegang anak kucing yg comel tu.. masa emak dia makan zino pegi la tempat tidu dia tu.. angkat sekor nak selfie.. hehe.. anak kucing tu tak pernah lagi kena usik selain mak dia.. maka bising la mulut panggil mak.. hehe

Mak dia dengar terus datang.. tengok sape ngacau anak dia tu.. kena lah letak balik si comel kecik tu.. bila kena belai terus senyap...

Agak nya takut anak di ganggu lagi mak standby kat depan pintu tu utk jaga keselamatan anak.. hehe betapa sayang mak dengan anak..

Kita macam mana..? Tentu sanggup melakukan apa saja demi keselamatan anak.. tapi kenapa masih ramai yg sanggup membuang anak? Sanggup mengurung anak hingga kebuluran.. !!!.. apa nak jadi dengan manusia.. malu lah dengan binatang...

8 comments:

Angah said...

sangat betul...rasa malu pulak pada binatang ye..

MOKCIK AZWA said...

Comelnya anak kucing tu..kucing pun pandai sayang anaknya..

makcikkantin said...

garang nye mak kucinggg....

anajingga said...

comelnya ank kucing zino, gebu je, betul tu sedang haiwan mengasihi anaknya kan.. :)

zino said...

Angah
Betul tu

zino said...

Azwa
Itu yg geram

zino said...

Makcikkantin
Dengar je anak dia bunyi terus terkam datang

zino said...

Anajingga
Malu dengan binatang manusia sendiri ada yg tak sayang anak