Sunday, May 8, 2016

Sepang F1

Assalamualaikum

Bila kawan zino mempelawa utk berkayuh di Sepang F1 saya terus bersetuju. Bukan mudah utk masuk ke Litar Antarabangsa ni.. kata nya setahun sekali Sepamg F1 mengadakan hari terbuka utk orang awam masuk ke F1 . kata nya litar F1 baru saja selesai mengganti track baru bernilai RM 18 juta.. wah kami merasa berkayuh di atas litar yg mahal. 

Selain berkayuh ada juga yg datang utk berjogging dan bermain roller blade.. bermakna tempat ini terbuka utk sebarang aktiviti readah.. cuma mungkin ia nya tidak di sebarkan secara meluas jika ia nya di lakukan tentu lebih ramai yg akan datang.. sebelum ni tak pernah termimpi utk masuk ke sini. utk menyaksikan perlumbaan tak mampu nak beli tiket hehe

Ada juga saya pelawa kawan kawan lain utk join sama tapi kata nya notis yg di berikan terlalu singkat utk buat keputusan atau mereka mungkin telah ada program lain .. tak apa lah bila ada hari terbuka lagi perkara ni akan di war warkan lebih awal supaya lebih ramai yg berpeluang utk berkayuh di sini.

bila dah masuk sini tak lepas peluang utk berselfie.. jom kita tengok gambar gambar menarik yg sempat di rakam.. (menarik ke ?) ok lah jom kita tengok gambar2 ni..

























SEKIAN

3 comments:

NURAZZAH8 said...

Salam Abah Zino, apa khabar? selamat kembali berblogging buat diri saya...hehehe ..

seronok tgk Abah Zino berkayuh ...sangat sihat utk tubuh badan tapi saya sendiri rasa tak mampu nak berkayuh sebgitu ...

zino said...

Nurazzah
Terima kasih sudi singgah.. saya betkayuh santai je nak berlumba tak mampu la hehe

zino said...

Nurazzah
Terima kasih sudi singgah.. saya betkayuh santai je nak berlumba tak mampu la hehe