Sunday, May 6, 2018

Kayuhan Fit Malaysia N.S Nilai

Assalamualaikum..

Alhamdulilah satu lagi rekod kayuhan yg nak abah catit di sini.. iaitu kayuhan Fit Malaysia NS yg berlangsung di Nilai. Fit Malaysia ni di dalam program KBS.. di adakan di seluruh negara .. utk mempromosi gaya hidup sihat.. NS beruntung tahun ni di anjurkan dua kali di sini. sebelum ni di PD..

Penyertaan terbuka kepada semua rakyat Malaysia dari semua peringkat umur dan gender. Ada kayuhan dan ada larian..


seawal subuh abah dah sampai Nilai target nak solat subuh berjamaah di Masjid Dato Kelana Putra yg terletak tak jauh dari tempat event..

ini rakan seperkayuhan hehe saperti biasa sama masa permulaan je hehe


tak sangka cif Anuar pun ada.. last jumpa 2 tahun lepas masa kayuhan dwitahunan yg penuh drama hehe


sebahagian peserta awal.. 


seorang lagi rakan kayuh yg baru sampai.. 


agaknya salah satu penaja event kayuhan kali ni..


siapa kah VIP yg membuat flag Off .. ingatkan ada KJ tadi.. 

di akhir sesi kayuhan.. kena lapur diri dengan kaklong kawasan yg ambil bahagian larian 5km. lepas tu sambung zumba hehe


alhamdulilah.. akhirnya berjaya kayuh ke garisan penamat.. kami di sajikan dengan beberapa bukit yg meresap di jiwa.. hehe.. sayup sayup nak sampai ke puncak..


minta tolong juruphoto yg ambil.. ada gambar yg abah minta sorang peserta ambil.. gelap gumin hehe


saja nak tunjuk ini pingat dapat di Nilai 


satu lagi sudut menara Nilai
.


bergambar dengan otai katanya.. 


gaya keunggulan 


dari lensa ezuan


dari lensa pihak penganjur..


ini juga dari lensa pihak penganjir


dari lensa aziz..

4 comments:

aizamia 3 said...

Bestnya Abah..
Saya mampu tengok jelah buat masa ni.

meintheswim said...

Hebat semua. Pingat pun cantik.

Zoya Khan said...

Nice Website,
The Blogger of this Blog is active person, I appreciate their efforts


multi recharge software

maklang said...

best tuuu