Friday, July 26, 2013

Burger bakar

Adik berbuka di sekolah...complete dengan solat tarawih sekali.. bila zino datang jemput dia pun kata

" Kalau abah nak bawa adik makan adik ok je "

" Hai !!!! pegi berbuka di sekolah pun masih lapar lagi !!"

" tadi adik makan sikit je.."

Dipendekkan cerita kami pun singgah ke satu warung.. adik oder tomyam dan telor dadar... saya perati je dia makan dengan berselera .

" abah !! Nanti tak payah kejut adik sahur ni kira sahur la ni "

Habis je makan adik pun .....
"Abah , nak duit . Adik nak beli burger nak maksn sahur nanti  "

"Hai tadi kata tak nak bangun sahur "

"Adik dah tukar fikiran "

7 comments:

nyanyisunyi said...

Sambil makan tu dia fikir..kang bangun sahur mesti lapar so cepat2 tukar fikiran kan..heheh

Amin A. R said...

Hehehe otak adik ligat berfikir sebenarnya masa makan tu... :D

azieazah said...

Saya dah lama dok dengar, dok baca pasal Burger Bakar, tapi belum lagi berpeluang cari dan makan.

Amboii adik. Perut boleh tahan besar ya?

azi said...

he..he..adik macam perangai anak saya yang nombor dua tu..memang berselera makan...

p/s ikhlas cakap, sebenarnya saya teringin nak rasa Burger bakar tu..dengaq cerita dan tengok gambaq macam sedappp...kat SP ni tak dak lagi cawangannya..

Angah said...

bagus la selera adik ni...

MOKCIK AZWA said...

Sedap nampaknya burger bakar tu...hehehe..

ih said...

Nak ikut adiklah cik zino...

Selamat berbuka tuan :)