Friday, July 5, 2013

kita tengok penyu teloq... episod akhir..

Assalamualaikum...

Seperti di janjikan kita sambung sikit lagi kisah jalan jalan ke KT.. bila dapat mesej aci aci buka pintu dari Fa Atip..hehe dan mesej dari Mulan zino kena adjust plan masa nak balik KL.. mesti singgah Kemaman semula.. ini pun dah di ceritakan sebenarnya.. cuma gambar gambar semasa di Kemaman tu yg tak sempat nak upload.. bukan tak sempat apa zino ada dua tiga keping gambar je.. kena lah minta gambar dari tuan rumah.. hehe.. 


katanya sedang mengikuti perjalanan zino dari 
KT ke Kemaman kemana zino singgah ada update.. supaya yg menunggu tak tertanya2.. 


 sesi interview yg pertama hehe


sorang nampak penat drive 
sorang nampak happy 


kisah orang pempuan je.. hehe


acara kemuncak...


acara utk menghabiskan semangkuk besar 
mee mamak karipap dan tembikai..hehe


tersandar bila dah kenyang


macam sepupu sepapat kata Atip


 bergambar beramai.. 
adik kena jadi kameraman


berdiri pulak.. 


sekian
jumpa lagi lepas raya...
inshaAllah..


6 comments:

Ayah Zain said...

as salam

eronok kan ukur jalan. tp wajah yang sorang tu macam aku kenal.

zino said...

wajah siapa kah itu Ayah Zain

nyanyisunyi said...

Saya tak berkesempatan singgah rumah Faatip masa ke Kemaman dulu..

zino said...

Nyanyisunyi
Lepas raya ni kesana lagi hehe

JunAina said...

Jalan2 makan2 pas tu jumpa kawan2 alahia bestnya...

zino said...

JunAina
seronok dapat jumpa geng baru..