Tuesday, April 15, 2014

Happy birthday hazwan




Assalamualaikum..

ini sepatutnya di pos semalam tapi entah apa silap nya posting dari Ipad tak dapat di teruskan .. tak boleh nak scrool skin utk tulis di bawah gambar tu..sekarang sambung guna laptop ..

Semalam birthday Hazwan.. ulang tahun kelahiran yg ke tiga belas... dah nak remaja pun.. kawan utk gaduh dengan mem hehe kawan utk teman di rumah.. tapi skrg ni dah payah nak ajak kluar sama.. nak ajak makan pun liat.. so terpaksa juga keluar berdua je hehe..

Untuk semalam kami kluar makan makan di kg baru.. memula plan ke tempat lain.. tapi bila hari kerja ni zino balik lambat kena lah ke tempat yg buka sampai tengah malam .. bertukar makan steak atau chicken chop.. tak ada korum penuh berempat beranak je kalau hari cuti boleh la along dan angah serta famili ikut sama.. mungkin boleh plan lain masa












ini gambar2 lama adik... skrg ni dah susah nak tangkap gambar.. nyorok la tutup muka la hehe

selamat hari lahir adik semoga panjang umur murah rezeki dan di permudah segala urusan..rajin rajin baca buku.. 


5 comments:

mama darwisy said...

Selamat hari lahir :)

smoga jd anak soleh yea..

http://ourlovebonding.blogspot.com/2013/02/panduan-memilih-pam-susu-dan-my-milk.html

zino said...

Mama darwisy

Tq amin...

nurazzah8 said...

Salam,

Selamat Hari Jadi,

Happy Belated Birthday

zino said...

Nurazzah8

Tq

aisah jamil said...

Test