Monday, March 23, 2015

Majlis kenduri alang part 2..

Assalamualaikum....

seperti di janjikan jom kita ke lapuran bergambar seterusnya . Majlis di IDB cheras KL. 

Ini majlis ke tiga yg kami buat.. sebelum ni majlis berlangsung di depan rumah dengan memasang kemah. tapi kali ni kami pilih utk di buat di dewan memandangkan jiran2 semakin mewah masing masing ada 4 5 biji kereta.. dah tak sesuai nak pasang kemah dengan rumah hehe..

Majlis di dewan ni pulak ada pelbagai pekej ikut yg mana kita nak.. siapkan je lah RM yg bersesuaian dengan pakej. Cuma sedara mara susah sikit la tak ada tempat nak lepak.. dan baring baring.. 

Satu perkara yg amat susah nak di agak dalam menganjurkan majlis ni ialah bilangan jemputan yg akan hadir.. sebab dalam kad jemputan tidak di sebut penerima kad perlu bagi jawapan.. bagitu juga jemputan melalui whatapps atau mesej SMS.. ada yg menjawab akan hadir dan ada juga yg menjawab tidak dapat hadir dengan alasan tertentu.. di sini kira perlu membuat anggaran sendiri berapa ramai tetamu pada kali ini..

Selain tetamu kita perlu membuat pilihan menu yg mahu di hidangkan kepada tetamu.. biasa kita di saji dengan menu yg standard .. tapi zino sepakat utk buat kelainan .. stail menu kampong masakan NS.. tapi tak mau la podeh sangat macam masak di kampong hehe.. dari komen komen yg zino terima tetamu menyukai nya.. alhamdulilah.. 

Setiap kali majlis kenduri zino cuba mengumpulkan seberapa ramai kawan kawan lama sedara mara rakan sekerja rakan sama belajar sama ada di sekolah rendah dan menengah masa di kolej rakan yg rapat dalam senarai facebook.. dan sebagai nya.. ada juga yg zino jemput tapi dah lupa bagaimana rupa rakan tu sekarang.. maka berlaku lah sesi suai kenal.. ada juga yg saling berkenalan di majlis ini.. dan berjumpa rakan yg telah lama terpisah.. 

yg best nya ada rakan yg selalu zino jumpa tapi tak perasan pulak dulu dia rakan sama sekolah rendah hehe.. 

kepada semua yg dapat hadir.. kami mengucapkan berbanyak banyak terima kasih.. saya sangat hargai tetamu yg datang dari jauh semata mata mau sama meraikan majlis kami. ayu terbang dari JB utk majlis kami di sini. Ada juga sedara yg datang dari singapura . Rakan yg drive dari Batu Pahat semata2 nak hadir majlis kami. saya hargai semua usaha anda.. tanpa kehadiran anda semua majlis ini tidak mencapai matlamat nya.. ada banyak gambar tapi tak dapat nak di masukkan semua.. banyak gambar telah pun di terbitkan dalam FB dalam whatapps dalam sms.. sama ada yg zino tangkap atau rakan2 sendiri yg bergambar sesama mereka.. 

insyaallah jumpa lagi di lain majlis.








































4 comments:

mamawana said...

Cantikkkkksss

zino said...

mamawana
terima kasih

rinduan citarasa said...

Kerana Abah dan Mak.

Sama2 kembali.

Pertama kali naik kapal dan berjauhan dgn suami.
Syukur, semua baik2.

Thanks jemput ayu

KATIMAN SURABAYA said...

Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya katiman dari surabaya kerja tki di malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu..saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang bapak tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel cuma MBAH WITJAKSONO yg berhasil memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH WITJAKSONO di: 0852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
KLIK-> BOCORAN TOTO MALAYSIA 2D 3D 4D 6D