Tuesday, March 24, 2015

Pelbagai kisah

Assalamualaikum...

mana pegi cerita saya sebelum ni tetiba dah hilang.. dah jadi deraf semula..tak ingat dah apa yg zino ulas setiap gambar ni dulu hehe.. yg zino ingat zino ada menulis selain perjumpaan utk makan  makan di majlis kenduri ni. pelbagai perjumpaan juga berlaku.. seperti.


perjumpaan bersama staff sedia ada 
dengan ex staff yg dulu sama satu jabatan


berjumpa geng blogger yg glamur hehe


berjumpa juga geng FB dan juga seorang blogger


ini geng JK yang telah lama tenggelam timbul.. 


berjumpa geng FB yg di minati ramai hehe


Dapat juga berjumpa seorang novelist yg di minati ramai dan juga rakan blogger dan pernah berjiran dengan kami..


Rakan FB yg kuat merajuk hehe


ini merupakan rakan rakan siber FUNSER.. dan akhir nya menjadi sahabat yg baik.. dulu selalu buat pertemuan TT setiap bulan.. tapi bila komitmen masing masing yg sentiasa sibuk perjumpaan jarang di buat sehingga akhirnya terpisah dengan haluan masing2 sehingga lah group ini berkumpul semula dalam group whatapps yg di ujudkan.. telah berkawan lebih 12 tahun..

ini rakan sekolah zino sejak sekolah rendah sehingga form 3.. ada yg masih ingat ada yg dah samar2 dan ada juga yg dah lupa.. group ini berjumpa semula dalam whatapps.. terima kasih daun keladi sudi datang sama2 memeriahkan majlis kami.


rakan rakan FB juga membuat reunion di sini hehe


rakan FB yg mula nya tidak mengenali antara satu sama lain.. dan berkenalan di sini hehe


rakan yg dulu pernah berkerja di bawah satu bumbung


bertemu rakan sekolej


rakan sekolah terpisah selepas MCE


Rakan yg ni tak sempat datang ke majlis.. kerja kata nya tapi hendak juga datang berjumpa zino.. so kami sembang di kedai mamak je sambil minum2..



yg ni pertemuan antara murid dengan guru.

17 comments:

Hamidah Mahmud said...

Assalam Abah Zini
Seronok sungguh rasa macam pertemuaan bloggers pulak..lebih2 lagi port kita org..macam majlis sendiri pulak hhahha

Yang tudung hijau tu anak beranak Azwa Kamar@mamawana dan anak beliau..

Tudung merah dan tudung hitam..selalu nampak nama di komen2 tapi tak fren..sekarang dan fren dah haha

Hamidah Mahmud said...

opsss ampun tertaip salah nama hehe
Abah Zino..terima kasih kerana menjemput saya dan berpeluang berjumpa ramai kawan2

Kakcik Nur said...

Syukur Alhamdulillah kerana berpeluang juga untuk hadir atas ehsan En Suami dan sempat juga bergambar dalam kekalutan Tuan dan Puan Rumah... :)

gadisBunga™ said...

Terima kasih abah dan mem sebab sudi jemput kami.. ;)

Acik Erna said...

tak sompekjumpo kawan2 blog dan fb..sibuk pulak dengan sedaro maro kito..masing2 cari kono la poi jumpo ..sudah he loteh mengalahkan tuan rumah hi hi

JunAina said...

Pertemuan yang semakin mengeratkan silaturrahim...alhamdulillah...

makcikkantin said...

Best kan abah dapat jumpa kawan2 lama.....makcik juga harap dapat buat begitu....insyallah tahun ini....doa doakan ye...aamiin :)

Angah said...

ohh...dapat menantu lagi ye...tahniah untuk Alang dan isteri.

zino said...

Kakcik Nor
Terima kasih dapat datang

zino said...

Gadisbunga

Abah juga ucap terima kasih dapat datang

zino said...

Acik erna
Nilah maso nak jumpo sedaro beramai2... payah dapek berkumpul

zino said...

JunAina
Betul tu alhamdulilah

zino said...

Makcikkantin
Mudah2an..

zino said...

angah
terima kasih

makcikkantin said...

lagi sekali terjah sini abah....


"....rakan sekolah terpisah selepas MCE"

gambar abah, wife and wanita tudung purple tu....mirip sangat dgn kakak ipar makcik......ie, kalau nama dia farawahida @intan, tinggal kat puchong...betul la sgt.
(takut pelanduk 2 serupa je)

zino said...

Makcikkantin
Yg tudung purple tu nama dia norbeha kawan sekolah menengah dulu.. dari johol..

KATIMAN SURABAYA said...

Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya katiman dari surabaya kerja tki di malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu..saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang bapak tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel cuma MBAH WITJAKSONO yg berhasil memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH WITJAKSONO di: 0852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
KLIK-> BOCORAN TOTO MALAYSIA 2D 3D 4D 6D