Saturday, March 24, 2012

ragam pelukis cilik..

Salam...

selain pamiran bonzai dan okid ada juga acara pertandingan melukis dan mewarna... ada banyak lukisan yg di hasilkan oleh pelukis tanah air.. zino tak siasat pulak siapa.. tapi salah sorang yg zino ternampak Imuda... tapi yg mana satu dia punya tak perasan la pulak....

tapi zino lebih tertarik dengan pertandingan mewarna anak anak kecil pagi tu.. bila zino sampai dia orang tengah rancak mewarna... gelagak mereka sempat zino rakam tanpa pengerahuan mereka.. aksi yg di tunjukan ada adalah aksi sebenar bukan lakonan .. hehe

jom kita tengok...



penuh konsentrasi..

nak tiru boleh tak?

banyak lagi nak warna ni..

berapa ribu hadiah nya ya...

kacang je ni..

senang nya...

malas nya nak mewarna.. kalau suruh lukis baru best..

mana mak aku ni... tolong lah adik ni..

sekian.... enjoy... hehe

10 comments:

Acik Erna said...

maso budak2 ni kocik2 dulu memang tak lopeh peluang ni..dapek yo deh hadiah..dah minatkan..he he

zino said...

erna
dah bosa ni minat lagi tak? hehe

Angah said...

salam zino, seronok tengok gelagat budak-budak ni

zino said...

angah
macam2 stail hehe

KAMATO said...

zino, hero kat rumah tu tak masuk bertanding ke?

zino said...

Kamato
Hero tu tak ikut pun hehe

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

lama tak singgah cini..apa khabar tuan blog agaknya? semoga senantiasa mendapat rahmat Allah SWT

zino said...

sahrom
alhamdulilah sihat ada nya... terima kasih masih sudi singgah..

m.u.l.a.n said...

tekun semua.. suka sangat kalo kanak2 suka melukis..

mamawana said...

Suka nengok budak2 melukis. Saya masih simpan lukisan anak2 semasa mereka di sekolah rendah dahulu, cuma tak ingat kat kotak mana saya simpan. Rindu plak kat lukisan depa.