Monday, April 28, 2014

Lawatan atas jemputan

Salam dari korea...

Tak di sangka sangka saya dah sampai ke sini.. sebelum tu sesaorang menalipon zino nsk calonkan utk ke Korea.. kata nya lagi kalau boleh jangan tolak.. calun sebelum zino dah tolak.. dia bagi zino fikir dan bagi jawapan dalam satu jam hehe.. zino minta detail apa kes nya... bila dah baca zino pun kata setuju...

So pendekkan cerita zino sekarang dah sampai bersama sorang lagi pegawai dari organisasi yg sama. Fully sponsered by Korean Government. Program dia berkait sharing knowledge program infrastructure yg berjaya di laksanakan di korea.. dan di mana mereka boleh membantu...

Petang tadi berlangsung program pertama.. serta berkenalan dengan masyarakat niaga korea.. consultant kontraktor dan planner.. ekonomi korea melonjak jauh meninggalkan malaysia.. sedang kan satu masa dulu ekonomi malaysia lebih baik..

Orang Korea mempunyai budi bahasa yg tinggi dan menghormati tetamu.. layanan yg di beri sangat mengharukan hehe makanan orang korea juga sangat menarik.. ini lah firstime zino tengok kimci sejenis makanan wajib orang korea.. cuma kena berhati2.. memilih yg mana boleh yg mana tidak..

Ada peserta dari kuwait.. nama Mohammad.. tapi dia sebat semacam je.. semua dia sapu minum beer lagi tu.. orang Korea jadi konfius ada orang islam yg tak minum beer ada juga yg boleh..

2 comments:

Mak Su said...

waa!! bestnya!

daebak! daebak!

alah.. biasalah... beer. lebih dari beer pun ada, ek

huhu

zino said...

Mak Su

kita jaga diri sendiri je lah hehe