Saturday, April 14, 2012

selamat hari lahir

salam semua.....

esok.. ehh dah masuk pun 14hb April 2012 ialah birthday budak sorang ni.....

selamat hari lahir semoga panjang umor murah rezeki dan di permudah segala urusan...

jom tengok gambar gambar .......

senyum simpul..

feberet no satu..

tekun nya... buku cerita la..

segak tak adik..

bila merajuk

penat la tu..

paksa juga jalan..

sampai nangis hehe

happy je

hip hop..

tunggu makanan..

zaman sebelum tembam

hensem la tu..

makanan asasi no satu.

stail poyo..

baru lepas gunting ..

16 comments:

OgysiJemariSeni said...

Selamat hari lahir! Birthday sapa Bro?

zino said...

Ogy
anak bongsu saya Hazwan hehe

Acik Erna said...

happy birthday adik..hadiah apa adik dapat tahun ni.
ni la sorang yang mau tombam nampak e..yang lain tak do sorang pun..

MulutPayau said...

selamat hari lahir utk adik.....semoga menjadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat....

psssstt...manis senyuman adik....

aNIe said...

Happy Birthday untuk Adik...wah...banyaknya gambar...hehehe... samalah kita... kalau gambar yg bongsu tu... penuh dlm hp..asyik gambar dia je...

Angah said...

Selamat ulangtahun kelahiran untuk dik Hazwan..semoga berjaya dalam pelajaran dan menjadi anak yang berbudi kepada kedua orang tua...

zino said...

erna
yg lain maintain je hehe

zino said...

MP
tq..hehe

zino said...

anie
memang pun beratus gambar dia je hehe

zino said...

angah
tq

MOKCIK AZWA said...

Happy belated besday kat adik..hehe..mesti ada mcd jugak yer..

~ yus ~ said...

lama tak ke sini, dah makin tembam anak bongsu abah zino ni. Chubby gitu...hehe.

Happy Belated birthday untuk adik Hazwan...

Irfa said...

happy belated bday ;)

zino said...

azwa
tq Mc D tu acara tetap hehe

zino said...

Yus
menjadi2 adik tu ..

zino said...

Irfa
tq..