Monday, May 6, 2013

keputusan resmi..pru13

TAHNIAH 
BN TELAH DI BERI MANDAT 
UTK MEMBENTUK KERAJAAN

19 comments:

Daddy Ziyyad said...

Yup...Tahniah BN..

Apa apa pun, kita Melayu kena bangkit..." Chinese Tsunami" dah melanda

Amin A. R said...

semoga ada perubahan...

zino said...

Daddy Ziyyad
semua pemimpin melayu kena duduk semeja bincang

zino said...

Amin
itu yg kita harapkan..

azi said...

En. Zino..

Tahniah untuk BN sebab dapat balik Kedah....semoga lebih banyak kemajuan yg dpt kita kecapi lagi dan yg pasti keamanan dapat dikekalkan..:)

Ct NoArizah Aris said...

Syukurrr Alhamdulillah....BN masih memegang tampok pimpinan negara... harapan semoga semua pemimpin2 dan anak2 melayu terus bangkit dan bersatu mengekalkan kuasa bangsa kita... chinese menunggu peluang je sekarang ni.

Ct NoArizah Aris said...
This comment has been removed by the author.
zino said...

Ct Noarizah
kalau kita boleh bersatu akan lebih kuat..

Al-Manar said...

Do we only know how to discuss and maul over great ideas but fail in quietly doing what we all ought to do?

I remember clearly a similar situation in May 1969 when our leaders quickly learnt and acted with wisdom. Sayang, Melayu mudah lupa.

zino said...

AZI
harap2nya macam tu la.. keamanan utk semua

zino said...

Al Manar
betul tu semoga menimbulkan kesedaran utk semua..

Yunus Badawi said...

Tahniah kpd yg menang! Tanggungjawab yg berat menanti selepas ini.

Good luck.

ieda immi said...

semoga kita rakyat tidak dibebani dgn kenaikan harga barang / minyak lagi .. maklumlah dah banyak habis duit nie .. nak bayar itu dan ini ..

kesian kan rakyat yg susah , yg senang mugkin x terasa susahnya ..

semoga mereka bijak membuat pertimbangan kerana keputusan telah pun dibuat .. ;)

nor said...

http://m.bbc.co.uk/news/world-asia-22424118
sila bqca interbiu hamlau ini si nytimes..

m.u.l.a.n said...

pd yg menang, jalankan tanggungjawab & janji... pd yg kalah, teruskan perjuangan kalian...

zino said...

Yunus Badawi
betul tu

zino said...

ieda
mudah2an..

zino said...

nor
tq

zino said...

mulan
terus berusaha...