Sunday, June 2, 2013

perjumpaan yg tak di rancang dalam majlis yg di rancang...

Assalamualaikum...

Memula rasa macam 50 50 utk hadir ke majlis yg di rancang tu.. apa tak nya zino ada dua majlis yg berjauhan antara satu sama lain utk hadir.. takut masa banyak terbuang di atas jalan raya... satu majlis di seremban satu lagi di Klang.. terpisah dengan hiway yg semua orang tau sesak sepanjang masa.. pagi sebelum memulakan perjalanan zino ubah plan.. memula ingat nak ke Klang dulu dan Seremban kemudian.. Zino ubah elok ke Seremban dulu.. ikut LEKAS tentu tak jem. dan kluar awal sikit.. 12.30 zino dah sampai Seremban... sempat berjumpa sedara yg datang dari singapura... dan sedara mara yg lain..

Selesai di Seremban zino balik semula ke KL ikut jalan yg sana.. nasib baik juga tak ikut hiway PLUS yg di kata masa tu sesak arah KL.. sempat balik rumah dulu tu.. lepas solat baru bertolak ke Klang.. lewat sikit pun tak apa la... nak cepat sampai ikut KESAS .. takut di federal hiway nanti jem..

3.30 kot sampai Klang.. atau awal sikit.. rupa nya Sapina masih di sana .. tunggu zino sampai.. terus dia tanya cam mano nak poe Bangi tak tempuh jem ?? zino kata nanti ikut la KESAS masuk hiway sikit dan masuk TOL serdang tu ke Bangi.. tapi driver Blurr.. hehe.. terus dia kata jom la poe samo samo dapek sekojap pun ok... saya tunjuk jalan kluar sapina tunjuk kat mana rumah Dato.. hehe sempat juga la sesat sekejap sebelum tol sg besi tu.. bila tetiba zino nampak kereta belakang lencong arah mine hehe

Sampai juga akhir nya saya ke rumah Dato .. firstime sampai.. dan datang dalam kekenyangan.. dan berlenggang kangkong tanpa bawa apa apa pun. . itu pun dah deal dengan mem datang sekejap je.. saya pun memang tak bagi tau mem ada portluck.. kerana tak yakin boleh sampai bila perlu hadir dua majlis yg berjauhan ni.. pasal tu cakap dengan Ida..nak hantar wakil je.. 

Bila ada rezeki tentu di permudahkan jalan menuju nya.. bila zino sampai masing masing sedang menjamu dengan pelbagai juadah yg di sediakan.. Dato sedang berbual.. ada yg di tempat BBQ (Iyra la tu ) ada yg sedang memasak char kor tiew.. ada yg sedang enak makan dan ada yg sedang berbual2.. zino kenal beberapa orang dan tak kenal lagi ramai orang hehe.. 

Walaupun sekejap.. kemesraan antara ahli KKA terasa sangat akrab.. terutama tuan rumah.. minta maaf dengan Dato tak dapat nak berbual lama.. selamat berkenalan dengan ahli KKA yg pertama kali zino jumpa.. yg tak di sangka berjumpa sorang ahli KKA terbaru.. rupanya dulu satu sekolah dengan zino .. kampong dia pun zino selalu pergi dan ramai kawan di sana.. tapi nak ingat balik kisah 40 tahun dulu ada lah satu cabaran.. salam kenal ayah zin ada masa kita sembang lagi.. 

kenangan yg tak boleh di lupa apabila di pelawa bergambar sama hehe..terima kasih kepada tuan rumah dan rakan rakan KKA yg menjayakan majlis perjumpaan ni.. 











18 comments:

Acik Erna said...

alamak..gambar kita serupa he he..dah siap tapi dok dalam draf laie

zino said...

ACik Erna
dah poe samo samo gambar pun samo la hehe..

akuzle ayu said...

Pose depan pagar tu saya ada dari angle blakang. Nanti saya haplod..kikiki

al- lavendari said...

Gathering kat rumah saya dulu antara ahli KKA jugalah tu..

zino said...

akuzle ayu

sila upload cepat hehe

zino said...

al-lavendari..

firstime tu sampai ke rumah Dato Abdullah.. perjumpaan KKA kali ke dua la jadi nya

Kakcik said...

InsyaAllah, kalau rezeki dapatlah kita berjumpa nanti....

mamawana said...

Assalam...

Pertemuan yg cantikksss dan Meriah kan.....

JunAina said...

Aina pandang abah zino dari jauh je...:)

Aku Ibu Muda said...

alaa...jelesnya tk dpt joinn :(

Dee said...

mcm YB melawat kawasan..hehehe..

dee tak dpt join..gi legoland bwk anak2 jalan..hehehe..

zino said...

kakcik
sampai masa bertemu jodoh dengan akcik pulak hehe

zino said...

mamawana
sangat meriah cuma tak boleh nak sembang lama..

zino said...

JunAina
firstime malu malu lagi hehe

zino said...

aku ibu muda

tunggu di pertemuan yg lain ...

zino said...

Dee

YB dari Bandung hehe

ih said...

Alhamdulillah, sihat lagi tuan Zino!

zino said...

ih
alhamdulilah..