Thursday, June 20, 2013

seminar......mengantuk satu kombinasi..

Assalamualaikum...

hehe.. tajuk tu kalau bos yg baca lain kali dia tak bagi lagi pegi seminar ni. hehe.. kisah nya hari ni dan esok Zino ada seminar di sunway resort... kisah nya pasal pengurusan fasiliti.. katanya seminar pertama yg di anjur bersama europe dengan malaysia.. so ramai la mat salleh yg bagi talk.. 

semua yg bercakap tu tentu la yg pakar dalam bidang masing masing kan.. tapi masaalah nya ada bercakap senadar je lama lama dengan kita pun naik lentuk.. mungkin juga suasana dalam dewan tu buat kita lagi cepat ngantuk.. tak cukup oxsigen agaknya bila dah ramai tu.. pagi ok lagi tapi menjelang t hari lagi susah nak beri tumpuan.. akhir nya layan mata juga jadi nya..

di tambah lagi dengan pelbagai juadah yg di sediakan.. pagi2 masa daftar sarapan pagi... dengan kueh mueh nya jam 10.00 tea break ada pulak meehoon nya... 1.00 sudah tentu lunch yg heavy dan enak.. petang jam 4.00 break sekali lagi minum lagi kueh mueh lagi.. haha.. malaysia ni memang mewah kalau pasal makan.. bertambah lentuk la jad nya..

masa Zino pegi seminar di tempat dia orang makan ni bukan satu keutamaan.. simple je.. masa break tu air dengan biskut je.. lunch pun tak ada nasi.. setakat kueh2 buah2an dan sandwich je.. padan muka.. kelaparan jadi nya.. dia orang kata kalau heavy lunch nanti petang tak jadi kojo.. 

esok sehari lagi nak ke sunway... tempat memang la best.. makanan pun best.. pemandangan kat luar tu pun best.. ini kali pertama Zino seminar berjumpa dengan group yg berlainan dari biasa kebanyakkan nya property managers.. kalaupun engineer ...tapi semua dah bertukar profession.. menjadi pengurus fasiliti..

4 comments:

Angah said...

ni mesti bilik seminar tu sejuk sangat...tu yg bertambah ngantuk tu...

Mak Su said...

se suko seminar time makan

zino said...

Angah
Bila duduk dism tu ngantuk datang la

zino said...

maksu
masa makan je yg best hehe