Thursday, May 29, 2014

Satu kisah...dalam LRT...

Kisah dlm LRT pagi ni.

Selepas hampir setahun guna pengangkutan awam ke tempat kerja pagi ni ada satu kisah . Pendek je..dan tak bersambung..hehe

Biasa la bila naik LRT ni berdiri je . Kalau nak duduk tunggu orang turun. Sambil berdiri sambil memerhati gelagat penumpang lain. Yg duduk boleh la lelap... ada yg main game.. ber fb ..whatapps dan sebagainya. Terpandang seorang gadis jauh di depan sana.. muka ketat..macam ada masaalah je. Dia tak perasan pun ada orang memerhati.

LRT berhenti dari satu stesyen ke satu stesyen .. Dari stesyen Hang Tuah baru ada penumpang yg turun. Sampai di Bandaraya.. 3/4 penumpang telah turun. Ada la tempat kosong.. saya pun duduk dan gadis itu pun duduk dikerusi hadapan. 

Saya lihat di sisinya ada beg besar.. dalam hati berkata nak balik kg la tu.. tetiba dia memandang ke arah zino dan tersenyum.. kena la balas kan hehe.. LRT sampai di stesyen PWTC. Sempat zino menegur nak balik ke.. ? Dia angguk sambil tersenyum dan terus angkat beg..LRT dah stop di stesyen PWTC..


zino meneruskan perjalanan ke stesyen titiwangsa dan bertukar ke monorail..

THE END...
Tu je tak ada sambungan hehe

6 comments:

uncle gedek said...

dapat add akaun facebook dia..?

ehem!

PakcikLie PCL said...

banyak benda boleh perati dlm LRT ...ligat kepala otak kalau nak buat cerita..

zino said...

Uncle
Tak sempat la pulak nak minta hehe

zino said...

Pakcik lie
Betul tu macam story ada bila dah dalam LRT tu

kakyon said...

banyak cerita boleh wat n3 bila naik LRT..hehe

zino said...

Kakyon
Ada macam2 cerita hehe