Saturday, August 14, 2010

not in the well...

alang dan fizah ada balik.. so mem cadang nak keluar belikan baju raya dia org dulu tapi perancangan terbantut abah dia demam, panas sejuk dan selsema je.. bangun je asyik selsema.. so abah landing je kat sofa..

inshaAllah kalau esok abah ok boleh le ke SOGO ke JJ ke mana mana ke.. anda semua bagaimaan, semua dah ready ke? hehe

5 comments:

Mimie.Candy Cane said...

Abah rajin2 makan ubat.get well soon..

**barang2 raye sumer dah siap.hehehe..semangat nk raya

kak Erna said...

tak pe lah..abah bagi duit je.dah abah domam..bagi alang ngan kakak boli sendiri..dah tentu seronok dia orang tu..jangan lupo poi klinik..bulan poso ni..kalau domam lambek elok e..kito makan ubek malam yo..

Kengkawan said...

semoga cepat sembuh ye pakngah...

eliana_adnand said...

get well soon uncle!

Zareda Norman said...

semoga dah sembuh ya zino