Wednesday, January 4, 2012

jom tengok gambar ...hehe

salam semua..

malam ni letih nak menulis so jom kita tengok gambar budak comel ni.... nama dia Evi Qairina...

baru lopeh mandi..

amboi bosa nya nganga..

mm dah mangi dah ni..

rehat jap...

dukung la betul2 nek..!!!


sekian itu je nak lapur.. jumpa lagi hehe


26 comments:

Yunus Badawi said...

Mak ai comeynya dia!

Nak cubit2 pipi dia.

misz reha said...

tembam nyeee...comel sgt..

anymz said...

wah dah berapo orang cucu abang dah ni?..

LIPISLADY said...

Sallam,

Berapa hari dah umur cucu ni, comelnya dia, gerammm nak cubit pipi dia..

Zareda Norman said...

ambui bam bam nyer.. patutlah kuar ikut tingkap...

mudah mudahan jadi anak yang solehah nanti.. insyaAllah

Neeza.Areef said...

lebor nya muka dia..nama pn sedappp..comellll

ciK LyndaWawa said...

tembamnye..=]

MOKCIK AZWA said...

comelnya dia...

cikceriacorner said...

salam uncle..selamat tahun baru..

cucu uncle ye..

comelnye..kalo dicium..baunye sedap..digomol pon sedap..gerammmmnye tgk..heheh

Angah said...

zino, nak pinjam sat budak gebu ni bole tak?

Acik Erna said...

montel e cucu ni bilo la nak jumpo lak ni..

zino said...

YB..
nangis dia nanti sape nak pujuk hehe

zino said...

reha
tq hehe

zino said...

anymz
baru ompek hehe

zino said...

lipislady..
lahir 29hb Dis.

zino said...

zar..
amin..

zino said...

Neeza..
tq

zino said...

wawa
tq

zino said...

azwa
tq.. hehe

zino said...

cik ceria
cucu siapa lagi.. hehe

zino said...

angah
boleh minta dengan mama dia.. hehe

zino said...

erna
kono poe putrajaya copek.. dia nak balik kelantan tu hehe

KAMATO said...

tahniah datuk, dah 4 cucu tu.....

DrSam said...

Dah dapat title datuk rupanya...tahniah!

zino said...

KAMATO
tq..

zino said...

DrSam
nak tunggu yg agong bagi tak tau bila hehe