Tuesday, January 3, 2012

tolan air liur yo lah....

3.1.12







den terpakso pecut 200 km/jam !!! sebab nak ambik gambar kereto ni... hehehe caya tak..?? jangan percaya tu.. tipu je tu.. kalau kereta ni di pecut laju.. asap pun den tak sompek tangkap hehe... sebenar nya teruja bila nampak kereta ni di Hiway.. dua biji berkonvoi.. yg depan tu pun kereta mewah... di pandu dalam 80 km/jam kot.. dapek la den rapat utk ambik gambar.. (tuan kereta jangan marah ya..)

tak boleh nak rapat sangat.. tergesel kang sapo nak bayar... kabar nya kereta tu tak la mahal sangat dalam sejuta lebih yo..!!! ado yg mampu beli tu.. memang kayo orang Malaysia ni kan... ok lah tak boleh nak cerita lebih... saja nak bagi iklan je...

esok dah mulo kojo... kes adik esok dah settle kan dengan mama dia tadi.. so tak payah abah poe sekolah.. kalau nak kono bayar apo2 adik boleh bawa RM kemudian... ok jumpa lagi... bye...




11 comments:

Yunus Badawi said...

Jom kita beli sorang sebijik ... ngeeee

Sonang nak balik kampung

zino said...

YB
sebiji mana cukup berdua je boleh naik hehe

lupekanje said...

Dapat gambar pun jadilah zino....acik takmo la keter ceni klu duk Msia ni..nnt asik kono saman yo...huhu.

iKhRam said...

mak aii..
mahal ea.. tak do mampo nak memboli ni doe!! dapek tgok pun jadi la kan?? hahaha

apo pun
slamat konal yo
sonok pulak ni ha dapek jumpo waghih dalam dunio berblog ni ha.. hahaha

Papa Mifz said...

hanyo mampu melihat...huhu

hamizah afifah said...

plat keta dye mcm nme dye jer... =)

zino said...

accikk.
cuba bayangkan balik Linggi dalam 1/2 jam je hehe

zino said...

ikhram..
mano kampong kau jang hehe

zino said...

Papa..
tengok tak kena bayar hehe

zino said...

Hamizah
bagitu la kaedah org banyak duit hehe

arahman said...

Kita naik unto ajo lah