Tuesday, March 30, 2010

tak ada idea..

bersemangat nak update blog..tapi kekurangan idea hehe
so apa yg di tulis ni kira dah update boleh tak? hehe..
sekian terima kasih..

14 comments:

Mimie.Candy Cane said...

masih di kira..hehehhe

Mimie.Candy Cane said...
This comment has been removed by the author.
Zareda Norman said...

permohonan diterima, sekian harap maklum

Yunus Badawi said...

Salam zino.

Kira updatelah juga ni. Sekurang2 hilang rasa rindu mereka yg menunggu n3 baru zino.

psst - kalau pakai BB boleh ambil gambar dan buat posting hehehe

leeya said...

hehehe..okla..dikira update la tu..hehehe..at least tau la uncle tgh blurr..hehehe

MOKCIK AZWA said...

Jangan risau, ada geng takde idea nak ditulis ropenya...hehehehe

ABDUL LATIP said...

Memang ada ketikanya tak ada perkara yang nak ditulis....

Teroima kasih dengan gambar novel Ali bin Abi Talib. Selamat membaca.

Terima kasih dengan gambar2 masa kita jumpa di pestabuku.

Mak Su said...

hahahaha, at least :D

ciK LyndaWawa igUana said...

ok..hapdet suda..noted.hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

ok..hapdet suda..noted.hehe

pB said...

jadik lar jugak

cikMilah said...

ok la tu.. janji ada update!

xiiinam said...

Update juga.....

aNIe said...

Heheh...cukuplah tu...at least tak ilang...idea dah datang nanti boleh lah update pepanjang...