Sunday, July 8, 2012

selamat pengantin baru....

Assalamualaikum...

Apa kabar semua.. dah tengok Floria ke belum ? kalau kat Putrajaya dah tak ada dah kalau nak tengok ada kat posting sebelum ni je hehe... kemana hari ni?? tengah hari tadi kami ke majlis perkahwinan staff zino... selamat pengantin baru utk Hafiz dan pasangan nya.... jom kita tengok gambar pengantin...



sampai lebih kurang sama dengan pengantin...
pengantin cepat sikit je..


pasangan sejoli... sama cantik sama padan..


cuti lama ke ni? hehe


berarak masuk..


mesti ada kompang... merah lagi..


di sebalik bunga ada bunga...


segak dan bergaya....


anda di kandid...


pasangan bahagia...


lepas ni kena suapkan juga tau..


hensem kan..?


penat ke?


aiskrim pun ada mari mari.. satu calong je jangan lelebih ya..


jap ambil gambar dulu... ok dah boleh makan,,,


dah makan jom balik...

sekian...

16 comments:

Masy said...

selamat kemantin baru!!!

MOKCIK AZWA said...

Alahai boss...kasi can la pengantin tu cuti lelama sikit hahahha

kasihibu said...

semoga kekal bahagia ke akhir hayat dunia akhirat jua..amin!!!

azi said...

Selamat pengantin baru buat staff En. Zino.

Sedapnya makan kenduri!!!

Yang pakai tudung oren tu Mrs. Zino ke...cantikkkk orangnya....:)

Irfa said...

abah mmg pandai bajet..datang sama time ngan pengantin ;)

cikceriacorner said...

heheheh..selamat pengantin baru utk pengantin..mkn aiskerim calong best gak..lama xmkn aiskerim calong..hehhe

m.u.l.a.n said...

semoga bahagia selamanya..

zino said...

masy..
tq bagi pihak pengantin hehe

zino said...

Azwa
nanti dia lupa masuk kerja hehe

zino said...

kasihibu..
amin

zino said...

azi
itu staff zino hehe.. mem tengok posting sebelum..

zino said...

Ifra
tu le sampai je bunyi kompang hehe

zino said...

cikceria..
jangan banyak sangat ya hehe

zino said...

mulan
amin..

~ yus ~ said...

tema hitam putih, cantik!

zino said...

yus
betul tu.. nampak anggun dan bergaya..