Saturday, October 27, 2012

majlis aqiqah yg sederhana....berjalan lancar...

Assalamualaikum....

kami mengadakan majlis aqiqah yg sederhana utk evi Qairina di kampong... 
cerita selanjut nya kita tengok gambar je lah ya....


kakak suka buat muka masam dia tu 
bila nak curi ambik gambar hehe


Evi Qairina.. 
yg menjadi tumpuan....


majlis potong rambut bermula....


lepas sorang sorang ...


uwan...dan onyang....


Evi Qaisara terpegun 
tengok rambut adik kena potong....


kaum uwan...dan onyang yg berjanzi...


turn atok dan onyang lelaki pulak...


onyang sedara qairina..


yg ni onyang Qairina...abah zino la...


kakak Qaisara memerhati dari atas....


ni atok sedara Qairina..


ini khas utk peminat Erna..
ado gayo orang kayo buek kojo tak??
beg tu tak mau lopeh... mesti banyak duit tu kan hehe 


makan time..


sebahagian tetamu yg hadir...

sekian..... 

20 comments:

Acik Erna said...

amboi3 kemain yo..alhamdulillah mudah2an boto2 kayo boleh pencen dah he he..dah baru sampai kono kacau gulai..lom sompek masuk laie nak lotak an beg..

zino said...

kok bawa boko ado la yg nyambut nya....hehehe

Zareda Norman said...

Meriah kendurinya. :-)

Granny Hani said...

Kemesraan dalam keluarga dah makin pupus sekarang ni..Suka tengok candid shot gini, nampak akrab.

MulutPayau said...

meriahnya....
Acik Erna pun sempat mngacau gulai ya....

izan mama mia said...

meriahnya,..suasana kampung yg damai..suka saya tgk..saya folo cni yaa..tq

zino said...

zar
tq

zino said...

Granny Hani..
kenduri di kampong masih terasa meriah .. sedara mara berjumpa gurau senda , usik mengusik.. lepas tu gelak ramai2 hehe

zino said...

PM
dengan penuh gaya tu hehe

zino said...

izan
tq nanti datang la lagi hehe..

azieazah said...

Comelnya Evi Qairina pakai baju kurung. Dan kalulah yang dokong dia tu, berbaju Melayu, lagi lah cun! hehehehe

Eh ACIK.. mengayuh pun nak kepit begtangan jugak. Amboiiii bergaya sungguh!

Puteri Nurhayati said...

Hehe.. gambor kak Erna pun ada. Meriah tengok gambor. :)
Comel-comel cucu Encik Zino.

zino said...

aziezah
beg tu mana boleh letak merata hehe

zino said...

Puteri Nurhayati..
tq

MystoryPic said...

Selamat Hari Raya En Zino... cucu ke tu?? sedapnya nama Evi tu tak pernah dengar

zino said...

MsP
cucu zino la tu...

Angah said...

meriah kelihatannya..

* amboi acik erna..meh nak tolong pegang handbag tu!

zino said...

angah
hen beg tu yg mahal hehe

Angah said...

hihihi...tu la, handbag pun dah mahal, isi nya laaagi la agaknya...

zino said...

angah
kalau bawa boko ada la yg menyambut nya.. hen beg orang tak berani usik hehe