Tuesday, October 23, 2012

Selamat Hari raya Korban...

Assalamualaikum...

Rasanya masing masing dah plan nak balik kampong raya korban ni... ada yg dah sebut tak sabar2 nak balik... kepada yg nak balik kampong esok atau lusa.. kami sekeluarga ucapkan selamat hari raya korban... selamat balik kampong dan selamat mengerjakan ibadat korban..

Zino tak balik ke? 

balik , actuallly kami dah plan nak buat majlis di kampong raya kedua tu nanti.. Angah nak mengadakan majlis aqiqah utk Evi Qairina... cucu atok yg no 4 tu cicit onyang yg ke 6 atau 7 tak ingat siapa lahir dulu.. Angah ke Along ke seronok nak buat majlis di kampong .. suasana kampog ni lain sikit dari kat bandar ni.. semangat gotong royong tu masih tebal... bukan la kata kalau buat kat sini tak ada gotong royong.. tapi tak le se meriah di kampong.. 


so budak yg comel ni akan jadi tumpuan....
















sekian....

20 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
Rambut gaya K-pop Asli lagi tu...sib baik jauh, kalau dekat dah kena cubit2 pipi tu

Selamat hari raya aidiladha, maaf zahir batin ya...

zino said...

anyss
rambut tu yg mahal tu hehe
selamat hari raya korban juga dari kami sekeluarga..

MulutPayau said...

comelnya...macam nak cubit2 jer pipi gebu tu....

Salam Aidiladha jugak utk Zino dan kluarga...

m.u.l.a.n said...

Comelnya cucu... Selamat Hari Raya abah n famili...

Sham said...

ala tome tome...
Salak aidiladha dan selamat beraqeqah...

DrSam said...

Salam,

glamerlah Evi Qairina Raya kali ni. Selamat menyambut Aidil Adha dan berhati-hati dijalanraya.

azieazah said...

Wooo si baju oren tu, rambut pacak-pacak!

Neeza Shahril said...

ooohhhh!!! geramnya tengok Evi.... sangat gerammmm... jangan melekat sudah.. hehee..

Kengkawan said...

andak pun nk ckp pasal rambut..
comelll

Kengkawan said...

andak pun nk ckp pasal rambut..
comelll

hafizuddin said...

MP
ramai yg geram tu.. hehe

zino said...

oops terguna alang punya akaun hehe

zino said...

mulan
selamat hari raya aidiadha...

zino said...

sham
tq selamat hari raya aidil adha juga..

zino said...

Drsam
semua nak cari qairina nanti hehe

zino said...

aziezah
itu qairina dah besar dah hehe

zino said...

neeza
melekat pun tak pe muda lagi hehe

zino said...

andak..
rambut cacak tu ya hehe

Pok Li said...

Dah lama tak pegang budak. Nak bermenantu lambat lagi hahaha.

zino said...

Pok li

jangan lama sangat nanti kekok je hehe