Wednesday, January 9, 2013

redha dan sabar dengan ujian...


adik dengan air susah di pisahkan

assalamualaikum....

krisis bekalan air di sebahagian kawasan
nampak nya masih belum pulih sepenuhnya
keperitan anda yg terlibat sangat saya pahan..
pernah terlibat satu masa dulu..
sangat menyiksakan
menyusahkan
memenatkan
menyakitkan..

bersabar la..

6 comments:

atty's said...

kesian kt org yg mengalaminya ..
skrg air ke electric ke sama je pentingnya

zino said...

atty's
betul tu.. satu ujian yg berat kepada yg terlibat.. area saya dulu pernah kena memang mengiksakan..

masa dia orang hantar air kami tak balik kerja lagi.. lagi merana di buat nya..

Angah said...

simpati sungguh, ada opismate angah yang mengalaminya. bertambah simpati kalo yang terlibat tu sudah berusia emas...penat dorang nak angkat air

azi said...

kalau tak ada air sehari pun dah rasa susah, nikan berhari-hari....kesiannnn kat depa ...

sahromnasrudin said...

assalamualaikum tuan...

alhamdulillah, kami kat kajang masih terselamat lg..belah kl yg terjejas teruk huhuhhh

m.u.l.a.n said...

moga cepat dibaiki nanti..