Sunday, January 20, 2013

ilham tak datang...

Assalamualaikum..

tak ada idea nak tulis apa... 

sekian terima kasih

8 comments:

Kak yon said...

masih ada ilhamlah tu nak menaip..hehe

Acik Erna said...

sonangkan..abih cerito he he

MystoryPic said...

Tunggu cuti panjang minggu ni ada la cerita tu

azi said...

saya selalu macam tu...tak pandai nak mencari cerita....sebab tu dalam seminggu satu N3 saja..:)

lupekanje said...

Accik macam trus tak berdaya nk menaip macam dulu. Pdhal, cerita banyak...huhu..caner tu..??

p_kadok said...

tp intro tu juga ilham kan? :p

Kengkawan said...

laaa hehehe

MOKCIK AZWA said...

Salam..sama la kes takde ilham nie..err..sebut pasal ilham, baru perasan kat header tu, ada kesalahan ejaan atau disengajakan?

melanggah @ melangkah??

hehehe..haa..boleh jadi ilham tu hehehe..