Saturday, January 12, 2013

air di cincang tak akan putus...

Assalamualaikum..

setelah sekian lama tidak berjumpa..
kami dapat berkumpul kembali
walaupun korum tak penuh

persahabatan siber yg telah berlaku sejak lebih 12 tahun dulu..



Aisyah Humaira


ika

dalam dewan

di luar dewan bersama bapa pengantin


13 comments:

Murni Alfathunnisa said...

tiba-tiba rasa macam dah lama tak pi makan kenduri..

zino said...

Murni
awat tak cakap awal2 kalau tak boleh jemput sekali hehe

ieda said...

semoga bahagia ;)

azieazah said...

Tema oren coklat eh?

Zareda Norman said...

Suka tgk gmbr tu wpun x dapat jumpa semua tapi dpt juga ungkaikan kenangan lama

[PCL] said...

salam abah zino..sedap mkn, lama x rasa menu lauk kenduri kawin.

Tihara said...

time kenduri ni lah, nak dpt jumpa sedara mara..seronok :)

zino said...

ieda
tq bagi pihak pengantin dan tuan rumah hehe

zino said...

azieazah
betul tu...

zino said...

zar
dengan ucuk berselisih sikit je..

zino said...

PCL

sesekali dapat jemputan ok la.. hehe

zino said...

Tihara
masa ni la semua berkumpul.. tapi kadang tu miss juga timing tak sama

Anggerik cahaya said...

Alhamdulillah.. xsia2 dtg jauh2

Allah temukan kita jugak... terima kasih ALLAH... syg u all semua