Thursday, January 10, 2013

awak sihat ke?

Assalamualaikum...

"awak sihat ke?" 

itu soalan pertama yg di ajukan Dr pakar bila saya berjumpa dia tadi.. kalau ikut rekod Hospital tu last saya jumpa dia tahun 2001 , sampai rekod lama saya pun dah ilang kemana, terpaksa la buka fail baru .. tapi Dr tu masih ingat dan saya pun biasa jumpa bila bawa mak atau ayah utk rawatan..

lepas membuat pemeriksaan awal dan membaca surat dari Dr klinik majikan, Dr cadangkan saya buat beberapa ujian tambahan.. sebelum masuk jumpa dia tadi dah ambil darah , air kencing , check BP bagai.. kena pulak buat ECG, ultra sound (betul ke?) dan ujian stress.. utk jantung..

bila datang semula jumpa dia, dia minta ujian darah dibuat sekali lagi esok.. jantung lulus...

13 comments:

Angah said...

zino buat full body chek-up eh

zino said...

Angah
lebih kurang la...

gadisBunga™ said...

tengok abah pun tauuu...mesti jantung pass with flying colours punya!!!

zino said...

gadisbunga
macam ahlul nujum pulak hehe

MOKCIK AZWA said...

alhamdulillah..semoga ujian yang lain pun lulus juga..insyaAllah..

Zareda Norman said...

Semoga lulus ujian

azieazah said...

Oranf aktif dan positif thinking, jarang ada penyakit 3 serangkai nih...

Nur said...

Alhamdulillah, semoga ujian yang lain juga lulus dengan cemerlang. :)

zino said...

awa
mudah2an..amin

zino said...

Zar
terima kasih..amin

zino said...

aZieaZah

mudah2an macam tu la..

zino said...

Saifuddin
terim kasih sudi singgah..

zino said...

yati
terima kasih..amin