Sunday, February 3, 2013

melancong ke Karyaneka

Assalamualaikum...

Entah apa mimpi tetiba mem ajak jalan jalan ke Karyakena.. rasa ini lah firstime zino masuk ke sana.. anda pernah kesana ?? zino kata tempat ni utk pelancong je utk memamirkan produk keraftangan tempatan kepada pelancong luar.. bila tengok harga produk yg di pamir .. wow boleh tahan juga..

Adik teruja nak masuk satu kawasan pamiran senjata ni.. kena bayar RM3.00 utk dewasa dan RM1.00 utk kanak2.. ada notis tulis jangan ambil gambar... tapi bila dah masuk tu snap juga la sana sini... nak jadikan bahan bukti.. hehe kepada adik.. semoga mendapat sedikit pengajaran dari pamiran yg di lihat..














5 comments:

azieazah said...

Panjang lebar komen pasal tempayan dan batok tu di FB yerrr... hehehe tapi saya pun suka gambar tu.

m.u.l.a.n said...

suka pi tempat kraf2 ni..

DrSam said...

Banyak maklumat dan ilmu diperolehi melawat tempat-tempat macam ni.

MOKCIK AZWA said...

Kalau ada tulis amaran tapi takde orang mengekori, boleh la tangkap gambar lagik..kalau macam pi rumah terbalik tu memang takde peluang sebab dia dok mengekor kita jer hahaha..

sesekali seronok juga mengunjungi tempat2 macam ni

Angah said...

tak pernah pergi ke pusat kraftangan ni, sebab dah mind set, tempat-2 gini hanya untuk pelancong luar je...