Saturday, February 2, 2013

selamat hari wilayah persekutuan...

Assalamualaikum..

hari ni berlangsung sambutan 
peresmian hari Wilayah Persekutuan..
jom kita tengok gambar gambar yg sempat di rakam..











































8 comments:

Daddy Ziyyad said...

walaupun dapek ponek, tapi benda2 macam ni best jugak..buat pengalaman...saya teringin nak bawa anak2 saya ke acara sebegini...

MystoryPic said...

yg tengah kayuh basikal tu ada tak En Saleh ke En Mansor ke??

Marya Yusof said...

As Salam Abah Zino,

Saya rindu nak melihat acara mcm ni lagi... Teringin juga nak bawa anak melihat kemeriahan sambutan perayaan di Malaysia tapi kalau ada kat Malaysia pergi pun taknak... sebab panas & bersesak-sesak boleh buat anak meragam & demam... walaupun hati mak bapak berkobar2 hikhikhik...

DrSam said...

bila kat K.L tak terasa pula nak join pergi tengok. tapi bila dah jauh dari Kay El ni teringin lah pula...

zino said...

Daddy ziyyad

sangat meriah terutama kanak2... tentu teruja tengok perbarisan tu..

zino said...

MystoryPic

teropong tak cukup panjang.. tak perasan ramai2 tu ada lebih 1000 orang

zino said...

Marya

kanak2 ni suka nak bermain benda2 macam tu memang dia seronok lebih seronok kalau dapat bebas kesana kemari hehe

zino said...

Dr Sam

kali ni buat di stadium KL di Ceras.. habis jem kampong den hehe