Sunday, April 28, 2013

Pesta Buku Antara Bangsa Kula Lumpur 2013

Assalamualaikum...

Pesta buku datang lagi... seperti biasa kami tidak pernah miss utk berkunjung ke setiap kali pesta buku di adakan di PWTC dan setiap kali nya juga kami pasti akan memborong banyak buku di pesta ini.. 

tapi kali ni agak luar biasa.. zino hanya meneman mem tanpa masuk ke dalam gerai yg menjual buku .. sekadar menunggu di ruang tengah yg ada banyak tempat duduk dan mem pun hanya berjaya menangkap beberapa buah buku sahaja...

sebelum ni telah ada beberapa pamiran buku Islam di Putrajaya dan Pesta buku Karangkeraf di Shah Alam..dan pembelian di Jln TAR.. masa tu kami telah banyak membeli.. mood utk membeli kali ni agak menurun.. maka ini saja yg dapat di beli




12 comments:

izan mama mia said...

mmg keluarga membaca kan... banyak tu... selamat membaca

Angah said...

bestnye kalo sekeluarga sekepala, angah dah berzaman tak pergi pameran buku, sebab tak ada 'gu'

Tihara said...

bestnya kalau dapat pergi, kawan saya borong buku banyak semalam :)

ieda immi said...

wah best nieee
hurmmm kalau dekat sure terjah ;)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

selamat mmbaca abah=)

Mas Zull said...

assalamualaikum....wah banyak nyer buku tu...:)

zino said...

izan
terima kasih

zino said...

angah
baca la sorang2 dulu mana tau nanti ada yg mengikut..

zino said...

Tihara

ini kali pertama zino tak memborong hehe

zino said...

ieda

seronok tengok buku banyak2 tu hehe

zino said...

norshahfeza

tq.. senuh nak mengabihkan tu hehe

zino said...

mas
itu kira sikit tu biasa nya banyak lagi hehe