Sunday, April 7, 2013

rumah ku surga ku

Assalamualaikum...

Alhamdulilah berkesempatan balik kampong lagi utk berjumpa ayah bonda.. memang menjadi rutin zino utk balik kampong belikan barang keperluan dapur mak dan ayah....duit belanja dan sebagainya.. 
sayang mak ayah..

jom kita jalan jalan apa yg ada keliling rumah mak...






























sekian..



16 comments:

Amin A. R said...

saya suka tengok rumah tu...chantek... :)

zino said...

Amin
rumah kampong hehe

nurazzah8 said...

Suatu hari saya nak singgah kat rumah ni..nampak sangat mendamaikan ... doakanlah Allah perkenankan ....Ameen..

MulutPayau said...

Saya suka rumah Kg mcm ni....sejuk mata memandang dgn pokok2 menghijau....mendamaikan...

MOKCIK AZWA said...

Masa pi interview kenaikan pangkat pagi tadi, di bilik menunggu azwa perasan ada satu gambar tu gambar rumah kampung serupa benar dengan gambar rumah ayah bonda Zino ini..

zino said...

nur azzah

silakan di alu alu kan

zino said...

MP
betul tu... seronok bila di kg ni..

zino said...

azwa
wah ada persaingan ni hehe

Si Matatajam said...

Bertuah Mak Ayah punya anak yang sentiasa ingatkan depa.. Nice captured Bro Zino

zino said...

Si matatajam
Terima kasih ...berbakti sebaik2nya utk mereka

zino said...

Si matatajam
Terima kasih ...berbakti sebaik2nya utk mereka

Murni Alfathunnisa said...

segar mata memandang

zino said...

murni
tq...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

kuih koci tu yg pling mntap,heheh suke suke!

zino said...

Norshahfeza
Bila msknyg buat memang sedap hehe

zino said...

Norshahfeza
Bila msknyg buat memang sedap hehe