Friday, April 19, 2013

sajak oh sajak kah......?

Sajak
kita tunggu sape yg sajak...



ada yang macam badut

ada yang macam pelawak
ada yang macam pak pandir
ada yang macam lebai malang


cakap main sedap mulut

cakap asal sedap sebut
cakap penuh berserabut
cakap macam la orag takut
cakap lebih tambah kalut
cakap je tapi tak boleh ikut
cakap macam nak ajak terjun laut
cakap dah macam pak turut


pegangan entah apa apa

pendirian langsung tak ada makna
amanah melayang kemana
keikhlasan jadi tanda tanya
matlamat tak menghalalkan cara


tunggu lah bala yg bakal menimpa...

9 comments:

Kengkawan said...

dalam maksudnya ni...
(kena fikir panjang ni)

MystoryPic said...

Calon-calon nya ... adalah........

hehehe

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

zino said...

andak..
sila fikir habis2an dulu sebelum buat keputusan...

zino said...

Mystory Pic

hari ni dah terjawab semua calon dah di umumkan hehe

zino said...

wasita
teruskan semua yg baik2...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

mendalam maksudnya ni abah..

zino said...

Norshahfeza

kena baca apa yg tersurat dan tersirat hehe

Danisya Dayana said...

BAGAIMANA..URUSAN KEDAI DOBI NI YER..DAN BERAPA MODAL YANG DIPERLUKAN.