Saturday, April 6, 2013

rombongan cik kiah....

Assalamualaikum....

Hari ni adik ikut rombongan sekolah ke Melaka... semalam dah pesan kejut dia awal2 kena ada kat sekolah sebelum pukul 7.00 pagi.. tapi kelakar dan tak masuk akal.. adik kata sepatut nya pakai T shirt tapi ada kesilapan teknikal.. T Shirst yg di bekalkan semua tak boleh pakai... adik kata macam T shirt baby... ni pihak mana yg mengong ni ?? pembekal atau pihak yg buat tempahan..?? langsung tak lojik berlaku kesilapan.. ingat budak tadika ke nak pakai hehe

Tak ada lah dek... terpaksa lah pakai baju sekolah... tapi dia bawak juga sepasang baju utk di tukar nanti .. pandai juga dia.. kena lah tukar nanti adik penuh sampai petang pakai baju melayu hehe..

teringat masa sekolah dulu... firstime zino sertai rombongan masa form2.. kemana lagi kalau tak ke KL.. masa tu sangat teruja nak datang KL , pegi 
Muzium negara la, pegi Zoo Negara la, pegi Masjid Negara la pegi mana negara lagi tah... dan juga ke batu Cave... panjat sampai dalam gua tu... 

sekarang ni tunggu adik balik.....












adik bawa kamera... tah apa lah gambar yg di ambil nya nanti tu... nanti boleh add kat sini.


5 comments:

Amin A. R said...

zaman budak sekolah, rombongan adalah sesuatu yang dinantikan..hehe

Tihara said...

saya tak habis lagi pusing melaka..

m.u.l.a.n said...

seronok trip sekolah ni..

MystoryPic said...

bukan budak sekolah jer yg seronok gi rombngan... saya pun suka kalau dapat gi rombongan ni... enjoy jer jalan ramai2

Si Matatajam said...

Mesti adik enjoy pi rombongan ngan kengkawan dia kan..