Thursday, September 2, 2010

bazaar ramadan...




macam2 ada di sana...
adik tak kisah.. asal dapat burger..

ayam panggang..
yong tau foo

cucur udang pun ada..
beranika air..

pulut panggang

popia..

apa nama ni? lupa hehe

kambing bakar..

pendek kata macam2 ada..
kena lah kawal nafsu bila membeli..
takut alah membeli tak menang memakan..


11 comments:

iZzuDdin said...

tp sume cam xbest je kat bazar skang..harga je mhl,sedap nye x,dah 3 kali terkena..masak kt umah lg puas ati...

leeya said...

aah..btol2.harga makin mahal tp rasa xsedap mana pon..huhu..kena pandai pilih..

biasanya saya beli sikit je..utk sorang makan..sbb buka pon sorang2 je..hehe..

zino said...

izuddin..
ada betul nya.. khas kepada yg tak sempat masak je hehe

leeya..
kesian nya hehe

Zareda Norman said...

betul betul... lauk pauk memang nampak menyelerakan tapi bila makan time berbuka.. alahai.. failed.. baiklah masak sendiri.. masin masin pun sendiri masak.. ehhehhe

MOKCIK AZWA said...

betul tu...nampak gempak, tapi rasa ke laut. kecuali gerai yang memang kita dah biasa pergi dan tahu rasa masakannya.

masak sendiri..lauk telur dadar ngan sardin pun dah cukup menyelerakan hehehe

burger aper tu adik makan? azwa dah merasa makan GCB...memang sedap tapi harganya mak datuk...huhuh

~mrs azmi~ said...

jarang2 beli tapi sekali beli keracunan pulak... huhu

kak Erna said...

mak ai..banyak e..sah2 kalau se yang poi..kambing yo yang tak boli..yang lain..sumo boli..he he..

Mak Su said...

abg zino , ese memang maleh nak ke bazar ni, takut nafsu, hihihi, semuo ese suko

KAMATO said...

bro, ni bazar kat sebelah tasik badar permaisuri tu ke? saya tiap petang ahad di situ sebab hantar anak balik asrama

zino said...

zar
masak sendiri pueh hati hehe

azwa
burger kfc.. kat sebelah bazaar ramadan tu hehe

mrs azmi
memang tak sesuai tu..

erna
esah kambing yg dio koja dulu hehe

mak su
masaalah tu hehe

kamato
o ye ke.. tak pernah jumpo pun zino baru dua kali jejak situ hehe

aNIe said...

zino...anie kalau ke bazar ramadan...selalunya penuh tangan membeli...last2 tak abis...tu yang malas nak pergi tu...membazir...

Anak2 kalau dpt burger je memang dah puashati dah...