Saturday, September 4, 2010

cuti raya..

isnin ni zino dah start cuti.. awal nyaaaa.. hehe bukan nya apa , lepas raya nanti dah tak cuti so ambik je lah sebelum raya ni.. kemas kemas rumah ke.. buat le apa yg patut , kepada yg akan bercuti panjang selepas raya selamat bercuti , ingat ingat la kawan kawan yg tak cuti tu.. berhati hati memandu bila balik kampong dan selamat bergumbira di hari lebaran..

6 comments:

ikan emas said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf zahir batin

kak Erna said...

tak boleh tengok la..gambar gumah kek ateh tu..sodeh la..
teringat gumah kek baghuh tu..

anymz said...

ngeee..bang sey suko tgk gambar ghumah kek ateh tu..dgn banggo se akan ckp kek anak2...hah inilah kampong kita...walaupun ghumah tmpt mak se dilahirkan dah nak runtuh..

mr hubby tak ambik cuti thn ni..nak simpan cuti kato ee..hehe

ckLah@xiiinam said...

Selamatt Hari Raya dari ckLah sekeluarga.

aNIe said...

Selamat bercuti...selamat berkemas...

Suami mithali gitu...hehehe

Zareda Norman said...

selamat bercuti zino.. awal amik cuti ya.. zar cuti selepas raya