Saturday, October 23, 2010

cucian express....

beratur menunggu giliran.. 2 minit..

mula bergerak ke depan... 1 minit

bersedia masuk kekawasan cucian..

bermula di gerbang ini..

kereta pun nak kena sabun dan shampu.. hehe 2 min

proses menyental segala daki.. 2 min

waktu membilas agaknya..1 min

siraman terakhir....sebelum di keringkan..1 min

oops dah selesai..total time = tak sampai 10 min ..
5 inggit je.. kalau kereta biasa 3 inggit ..
teriklan pulak kereta depan tu hehe..

11 comments:

Pak Ngah: said...

:: salam..murah dah tuu..tak payah susah2..bayar 5 ringgit je..kecuali le nak keluarkan peluh sendiri..

zino said...

pakngah
betul tu.. itu firstime cuci kat situ hehe

kak Erna said...

he he..kek somban ni..4 inggit keto biaso..mulo2 tu terperanjat2 dok dalam tu..raso macam kono pulak kek sabun ngan air tu..he he..

zino said...

erna
terjorit tak hehe

Aida Ali said...

zaman dah canggih. Yang penting bersih.

ciK LyndaWawa igUana said...

wah..boleh buat tiap2 hari ni..hehehe

KAMATO said...

RM 3 untuk keta bisa tu kira murah la....

zino said...

aida..
betul tu.. tapi lelas cuci terus hujan hehe

wawa
boleh tak ada salah nya.. siapkan RM je hehe

kamato..
memang berbaloi ada masa nya que panjang hehe

SoFie NuR said...

cepat tu!!

zino said...

sofie..
cepat dan bersih..

Zareda Norman said...

10 minit memang sangat ekpress... boleh try nanti ni