Sunday, October 31, 2010

saya tak ada mood tau.. ...





13 comments:

Aida Ali said...

Ngantuk kot

Mimie.Candy Cane said...

comelnyeeee...macam sorang anak buah saya tu abah,kalo dia baru sampai umah mak sy,semua oang dia jeling,garang sangat..bila dah jmpe sepupu2 dia,dah panas enjin sikit,baru lah bleh cuit2..hehehe

kak Erna said...

alahai vuvu atuk..apasal bad mood pulak tu..

zino said...

aida
agaknya...

mimie..
malam tadi injin langsung tak panas2 hehe

erna
dah ngantuk kot atok lambat sangat datang hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

comelbudak ni....even takdak mood..hehe

zino said...

wawa
kalau ada mood bertambah comel nya..

MOKCIK AZWA said...

hehehe comelnya cucu atok yang takde mood tuu hahaha

Angah said...

alalaaa Qaisara...naper ni..sedey sebab abg jang kalah bola ekk kikikiki

aNIe said...

Qaisara ni macam anak Jepun... comel .sgt... alahai...orang ada cucu... selalu aje upload gambar cucu...hehehe

zino said...

angah..
dia sokong kelantan ikut mak dia hehe

anie..
macam jeles je bunyi dia hehe

~ yus ~ said...

Alahai comelnya, suka tengok rambut dia...

Zareda Norman said...

tengah bad mood pun tetap comel.. cucu atuklah katakan.. heheh

zino said...

yus..
cucu atokkkk hehe

zar..
tepat hehe