Saturday, November 20, 2010

bocor

masukkan tyre spare

inilah punca nya

mac gyver in action

turunkan tyre spare..

nampak tak tayar tu kempis


9 comments:

Pak Ngah: said...

:: pengajaran tu..tayar simpanan pun wajar dimasukkan angin yg cukup..

Amiene Rev said...

zaman ini untung ada tubeless.

KAMATO said...

Lama dah tak turunkan tayar macam tu

zino said...

pakngah..
betul tu...

amiene rv
teknologi berubah

kamato
kena buat latihan tu nanti sampai masa terlupa macam mana nak buat hehe

kEy said...

huhu! teringat kenangan tayar keta pecah tapi kitorg still gerak jugak sebab xde tayar spare! huhu lg sadis cite nye~~~

zino said...

key..
boleh hancur lebur tayar tu

ckLah@xiiinam said...

Pernah sekali tayar bocor ditusuk paku tengah malam. Turun....tak tau nak fikir apa sambil cekak pinggang melihat tayar.Dengan izin Allah, tak sampai 3 minit, datang 3 orang anak muda menghulurkan bantuan....syukur sangat.

Zareda Norman said...

kalau zar panggil toyota service aje.. ehhehe

zino said...

cklah..
saya pernah sekali kena berhampiran tol kat batu3 shah alam, malam, tetiba tayar meletup.. bila keluar nak ganti tak boleh nak keluarkan tayar spare.. sebab tayar tu duduk kat luar bawah kereta, tempat tu gelap..

tetiba datang sorang budak india tanpa di suruh terus bantu gunakan cahaya dari talipon.. bila dah siap dia terus berlalu macam tu je.. sempat ucap terima kasih je..

zar
kalau bateri kaput zino talipon AAM bawa bateri hehe