Thursday, November 18, 2010

masaalah remaja...

Sedang menonton 999, penjenayah remaja di tembak mati oleh polis selepas merompak stesyen minyak .. kabar nya penyenayah tersebut telah melakukan 9 jenayah serupa di tempat berlainan.. apa nak jadi dengan sebahagaian remaja ni.. akhir nya tumpas di tangan pihak berkuasa..

masaalah remaja sudah semakin tenat, kalau dulu kita dengar remaja hanya bermasaalah ponteng sekolah, merokok dan sebagai nya , kemudian kita dengar remaja bermasaalah membawa motor secara bahaya, atau lebih di kenali rempet, menjadi peragut ..(masaalah yg sampai sekarang masih tiada jalan penyelesaian..) kemudian timbul pula isu bohsia dan bohjan yg juga melibatkan remaja.. tapi sekarang keadaan bertambah parah, remaja juga telah menjadi penjenayah, perompak, perogol, perasugut dan sebagainya...lepas ni apa lagi yg akan di lakukan mereka..

di mana kah silap nya??


















8 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

tapi saya tetap baik kan..hehe

zino said...

wawa..
sangat baik..

kEy said...

sepandai2 remaja merompak, akhirnya tumpas ke pistol pak polisi jua.


ish3.....~

MOKCIK AZWA said...

Lepas tu makbapa remaja tu pun akan saman pihak polis sebab menyebabkan kematian anak dia...huhuhu

UnGu VioLet said...

erm.. tuela kan.. mcm2 berita hr nie.. lg btul2 mencabar... apepun.. slm aidiladha dr mar..

zino said...

key..
tu le kerja tak berfaedah..kan..

azwa..
kesian mak bapak

ungu violet..
selamat hari raya aidil adha..

DLSJ Sahrul (nbk466) said...

Sebagai seorang bapa minta sangat2 benda ini dijauhkan.hu.hu.hu..

Zareda Norman said...

yg penting bukan silap ibu mengandung..