Sunday, November 14, 2010

panggung anivesari...ready to rock








pemeriksaan akhir..
ujian pencahayaan dan bunyi...
everything nampak sudah siap siaga..
panggung anivesari akan kembali memeriahkan suasana..
tasik perdana hampir sudah di lupakan oleh warga kota.. seri nya semakin hilang..


14 comments:

KAMATO said...

sekitant tahun 80 an panggung ini begitu terkenal

Aleeya said...

kat ne ni..

Zareda Norman said...

bila bole rock tu? kalau dah on, ptg ni boleh serbu.. dulu masa baru kawin memang feberet kami lepak kat situ dengar artis menyanyi.. ehhehe

zino said...

kamato..
nanti boleh kembalikan nostalgia hehe

aleeya
taman tasik perdana..

zar..
tunggu pelancaran nya hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

cantik!!

saya mahu aiskrim=]
boleh belanja?
LyndaWawa budak baik.

zino said...

wawa..
boleh bila nak oder je hehe

anymz said...

waah!rajin nya abg pi jenjalan mlm2..nostalgia lah tmpt2 ni...maceh ya bang..terubat gak rindu tgk panggung ni di sini

zino said...

anymz
kalau nak sengaja pergi tak la kot itu sebab kerja hehe

aNIe said...

Wah!! Panggung anniversari dah cantik... dulu kalau pergi rombongan sekolah dari Melaka mesti destinasinya ialah Kuala Lumpur... dan Taman Tasik Perdana adalah persinggahan wajib untuk makan tengahari..(mkn bekal yang dibawa...)

Mak Su said...

se tak ghoti panggung ni , sbb tak biaso sampai ke tasik perdana ;)

zino said...

anie..
skrg kat sini dah jadi botanical garden..

maksu
kena lah bawak jenjalan kek sana hehe

Dee said...

uncle..tempat dating sy ni masa bujang2 dulu..hehehe..ada lg konsert free x hujung minggu..kalo ada wajib terjah..

zino said...

Dee
rasa nya bila di di buka kepada public nanti mesti ada program macam dulu.. hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

LyndaWawa mo aiskrim coklat...!hehe