Sunday, March 20, 2011

hasil kerja amatur..

ibu bapa pengantin....
merangkap Pak su zino..

Raja sehari

here we come.. kedua mempelai baru sampai..

pendekar cilik..

masih amatur... tapi talipon yg up todate hehe

professional photographer

you know who.. hehe

anak manja abah e..

cucu atok yg manja.....

kedua mempelai sama padan sama cantik..

cucu cu Bang sebarang (termasuk sorang cicit)
Zino sepupu tertua... tua sangat rasanya.. hehe

anak anak Bang sebalang Ngah...bersama pasangan..
ayah anak yg sulong.. bapak pengantin anak yg bongsu..

berapa markah nak bagi dengan hasil kerja amatur tanpa latihan ni? hehe

18 comments:

kak Erna said...

bolom dapek markah..ha ha..jangan marah..

zino said...

alahai.. sodeh den hehe

Kak Elle said...

kena focus object betui2...tapi org baru byk nak belajar lama2 pandai tu

zino said...

kak elle
tq... akan terus berusaha..

lupekanje said...

meriah sungguh nampaknya...
wah zino udah jadi tok nyang lah ni.

cikceriacorner said...

salam uncle..

ok tu uncle..bleh tingkatkan lagi...

hehehe..seronok tgk org kawen..:)

zino said...

acik..
bilo dah ghamai2 dengan sedaro tu teraso la dah tuo hehe

zino said...

cikceria..
tambah seronok bila dapat jumpa sedara mara..

MULAN said...

tembamnya cucu sorang tu...

wah, ada silat2.. lama tak tengok silat masa kenduri kawin.. seronok ni..

Sham said...

saya bagi b+ bang...hee saya pun tak apa2 pasal fotografi ni...

zino said...

MULAN..
tu le tambah menarik bila si cilik yg menggayakan nya..

zino said...

Sham..
tq...akan terus berkarya bila ada kesempatan.. hehe

kakpah said...

zino ambil kelas la. boleh tajamkan lagi bakat. kakpah nak komen pun bukannya pandai tapi kalau ambil potret kena tahu spacing. baru lagi ummph..
gambar dah okay dah..

zino said...

kakpah
tq.. teringin juga.. tapi buat masa ni masa sangat tidak mengizinkan.. bila ada kelapangan nanti inshaAllah..

ckLah said...

Comel pesilat muda tu...

MOKCIK AZWA said...

Nak kena bagi markah ker?? hahaha

Untuk jurugambar amatur, kira okeh dah tu...

Zareda Norman said...

hehhe bagi 6 star instead of 10.. hehehkena belajar lagi

ciK LyndaWawa igUana said...

wah..dah nampak hebat dah..hehe