Sunday, March 6, 2011

masih amatur...





percubaan pertama
masih banyak kelemahan
masih banyak perlu belajar
nampak mudah..
tapi agak susah..
nampak senang
tapi tak se senang di sangka..

ada yg di kenal pasti..
ada juga masih tercari2..
mencari kaedah terbaik..
kena banyak mencuba..
perlu banyak bertanya..

bak kata orang tua2
mat salleh..
.
.
.

practice make perfect....


22 comments:

pB said...

salam


kena masuk kelas ...

anymz said...

masuk klas samo dgn kakpah tu bang.hehe

kayteeze said...

Tak per... lama-lama jadi pro, :)

kak Erna said...

pi kusus la..
tapi tak po..tu pun dah cantik gamba e..

MULAN said...

cantik la gambar2 tu..

Dee said...

wow..walau amatur..cantiklah uncle..

Angah said...

wow bravo!

Puteri Gunung Ledang said...

Salam, Orang biasa mcm se ni,gambar tu memang cantik sokmo

zino said...

pB
nanti suruh alang masuk kelas hehe

zino said...

anymz
kakpah tu dah pro.. hehe

zino said...

erna
cuba dapatkan tips on lline dulu hehe

zino said...

Mulan
kerja amatur

zino said...

Dee
banyak lagi kena praktis tu..

zino said...

angah
tq

zino said...

puteri gunung ledang..
kalau tanya pro agaknya banyak yg tak kena tu hehe

noorlara said...

Assalamualaikum Zino,

Macam kata orang tetua "manakan dapat sagunya kalau tidak dipecahkan ruyung" agak-agaknya anak muda sekarang tahu tak ape kemendenye ruyung tu?

Anyway cantik gambar-gambar tu!

Zareda Norman said...

masuk kelas lah zino

zar pun sejak berkawan dengan kameraman pro ni belajar banyak perkara jugak.. lighting, shadow, based.. hehhee

zino said...

noorlara..
budak sekarang sagu pun tak kenal hehe

zino said...

zar
macam pro je ayat tu hehe

mamawana said...

cantikkkk foto..

zino said...

mamawana
tq

ciK LyndaWawa igUana said...

pakcik bila nak ambik gambar saya? hehehe