Saturday, March 26, 2011

ter encot encot..

nenek dengan cucu...berriadah..

adus adus....

mana ada sakit saya ali ali jalan sini.....

aduh bah aduhh.... sakit...

teruk nya anak bujang sorang ni.....
paksa dia berjalan satu pusingan...
berkerut2 muka..
terencot encot je...

21 comments:

kak Erna said...

dah tau sakit..opie jalan ateh tu laie buek apo..he he
se memang tak tahan..separuh jalan mesti dah keluar..sakit bona raso e..

zino said...

erna..
tengok muko adik tu dah tau hehe.. sajo minta dio jalan ateh tu.. hehe

lupekanje said...

pejalanan darah tk ok lagi tu. Kono buek hari2, misti tak rsa sakit lagi pastu.

ciK LyndaWawa igUana said...

wah..baik untuk kesihatan tu..hehehe

ciK LyndaWawa igUana said...

wah..baik untuk kesihatan tu..hehehe

zino said...

acik..
sesekali datang situ hehe

zino said...

wawa..
kenalah datang hari2 kan hehe

Sindora Collection said...

mula2 jalan atas batu tu mmg sakit..lama2 ok je..

aNIe said...

Hehehe.. tgk kerut kat muka adik tu dah tau dah ...tak tahan sakit ler tu...

anymz said...

bang kalau sakit makno ee ado sistem yang tak boto lam badan tu.mesti banyak toksid dlm badan..

Admin P@P said...

Assalamualaikum.
Alah bisa tegal biasa.
Kalau dah buat hari-hari, tak ada rasa sakit lagi. Kesihatan pun insyaAllah, semakin baik.

TQ

MULAN said...

wohhooooo... sakit tau jalan atas batu2 kecik itu... tapi lepas tu kepala rasa ringan..

zino said...

sindora
kena jalan selalu nampak nya..

zino said...

anie..
adik tu pandai belakon.. saya paksa habiskan seround hehe

zino said...

anymz
agaknya lah..

zino said...

admim
nanti saya ke sana lagi hehe

zino said...

MULAN..
kena praktis selalu tu..

Sham said...

he he he...sukala tu...

Kengkawan said...

kita suka betul mender tu pakngah..
tapi la ni, dah bertahun x g taman..
takt pinjam selipar mak yang ada bijik2 tu ada la..
kira ok gak kot..

zino said...

sham..
suka hehe..

zino said...

andak..
good idea.. cari slipar kayu yg tercacak2 tu hehe