Monday, March 28, 2011

mengendeng..

kueh tiau Kong Fu ni feberet zino dengan mem..
kalau tak makan nasi ni lah yg zino oder hehe..

Dan setiap kali zino datang gerai ni
minah ni datang mengendeng..hehe

jinak dan manja sangat
kadang bila kita leka dia lompat atas riba..

so layan je lah share apa yg kita makan..
kueh tiau dia tak nak la..
bagi la ayam ke.. ikan ke..

bila dah kenyang apa lagi lelap je lah....

kalau lah boleh zino bawa balik...

34 comments:

aNIe said...

Zino...dia pandai nak bermanja tu... bawak lah balik...comel...hehehe

MOKCIK AZWA said...

amboii manjanya dia..sampai terlentok kekenyangan..alhamdulillah..

Kengkawan said...

comelnya..

pB said...

jgn bawak penyakit dah ler

sheschocoholic @ leeya said...

sy pun kalau jumpa kucing ngendeng kt kedai makan sure share makan skali..hehe

zino said...

anie
takut ada tuan hehe

zino said...

azwa
tiap kali kami sampai dia datang .. hehe

zino said...

andak..
memang hehe

zino said...

ez..
sama lah kita hehe

zino said...

pB
adik elegik bulu kucing ni ..

Sham said...

pandai dia buat muka kesian kan...heee

Zareda Norman said...

comel...

lupekanje said...

feberet acik gak tu..
bulat mato kucing tu ha...amek je bawak balik...tk betuan tu gak eh..hehe

zino said...

sham..
nak idup hehe

zino said...

zar
betul.

zino said...

acik..
memang rasa nak bawa balik..tapi payah jugak.. nanti..

kakpah said...

bawak balik je zino. Bela..

sahromnasrudin said...

manjanya dia...cubit kan heheheee

Mr PenyuBiru said...

seb baik minah tu tak kena kungfu ketika menikmati mee kong fu tu.hehe

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik... tomey2..

chekgu BaniHassim said...

hmm...kuewtiao kungfu tu pon fevret sy, tp slalu mintak cili ptg sbb tk pedas...huhu
pedas bru umpph!

MULAN said...

oohh ada awek cun kat bawah tu... comel kan kucing tu.. amik je..

sodap tu kuetiaw kungfu..!! feveret..

NARDtheNERD said...

sedapnye kuetiaw kungfu...
nyummm.
:P

DrSam said...

popular...memang popular abang zino. dimana-mana ada peminat setia :)

UnGu VioLet said...

hehe... so cute sgt2!!...

zino said...

kakpah..
rasa nak ambik tapi tak jadi hehe

zino said...

cute..
nak ke? hehe

zino said...

shahrom
nak minta makan kena lah manja2 hehe

zino said...

penyu..
kalau kena kungfu berterabur semua..

zino said...

chekgu
jangan terlalu pedas sedang2 ok la.. hehe

zino said...

mulan..
feberet kami.. hehe

zino said...

nard
selalu oder hehe

zino said...

Dr
peminat univesal hehe

zino said...

ungu voilet..
memang tu hehe