Saturday, March 5, 2011

selamat hari lahir....

siapa tu?
mari saya kenalkan....... hehe

dulu seorang gadis yg cantik
sekarang pun masih cantik....
renungan matanya menikam jantung ku..
sekarang kalau dia renung.. alamak.. ada yg tak kena tu..
jelingan memikat hati...
sekarang lagi kuat jeling...
senyuman menawan..
sampai sekarang buat tak keruan..
dekat di mata dekat di hati..
sesekali ada juga lah berjauh hati..
kuat merajuk dan payah nak pujuk..
sampai sekarang.. maintain...
last last ikut merajuk sekali ..
hati keras macam biskut bulat..
bila kena rendam kopi o cair le juga..

hari yg sama satu masa dulu ..
sama la macam hari ni.....
5hb mac 2011
adalah tarikh lahir dia..
dah berapa tahun ya...
oops jangan kira nanti tak cukup jari anda..
sensitif tu hehe...
apa nak kisah number kan asal ceria dan bahagia..
semuga kekal bersama nya..
bahagia bersama nya..
cekal dengan kerenah nya... oops..

selamat hari lahir...
buah hati pengarang jantung...
semuga panjang umur
murah rezeki
dan
di permudah segala urusan....

love u.....
.
.
.
.
.
hadiah??





24 comments:

Kak Elle said...

selamat hari lahir pada mem semoga berbahgia selalu di samping keluarga tersayang.

Kengkawan said...

selamat hari lahir mem.
semoga berbahagia di dunia dan di sana

kayteeze said...

Haha... kelakor la Zino ni.

Happy birthday buat darling Zino.. Dah bertahun-tahun kenal hati budi, takkan tak bagi hadiah ???

zino said...

kak elle
tq..

zino said...

andak..
amin...

zino said...

kayteeze
ada la nanti tu.. hehe

cikgu_math said...

happy birthday untuk mem...
hadiah mesti besar, mesti berkadar dengan masa jadi roommate !!

zino said...

cikgu..
teori dia macam tu ya hehe

MULAN said...

Happy Birthday to Mrs Zino..

Happy & healthy sentiasa..

ciK LyndaWawa igUana said...

phewit...mem....hehehe..happy bday mem....=]

kak Erna said...

Selamat hari lahir..semoga dirahmati allah sentiasa.
tadi ingat dah tu..nak ucapkan juga..tapi sayang..kesibukan..membuat kan terlupa..sory kat mem ye..

Mak Su said...

heppi besday buat akak :)

zino said...

Wawa
Tq

zino said...

Mulan
Tq

zino said...

ERNA
Patut e nyanyi ramai2 tadi

zino said...

Mak su
Tq bagi pihak

anymz said...

happy besday kak..mmg betul ckp abg..
renungan matanya menikam kalbu dan satu yg se suka..mata akak ni redup sangat dan berwajah keibuan...hehe

zino said...

anymz
tq...

Dee said...

selamat hari lahir utk mem..moga sihat sentiasa, bahagia di samping suami tercinta dan anak2 tersayang..amin..

zino said...

Dee
tq...

Zareda Norman said...

pasal jelingan dan senyuman tu lah kekal bahagia sampai sekarang... ehheh

Happy Birthday Kak aisyah

zino said...

zar..
dulu ada yg kena jeling hehe

mamawana said...

Epi birthday to maam...

zino said...

mamawana
tq bagi pihak..